اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

تجهیز 40 اتاق بهداشت و توزیع بیش از 1500 قلم تجهیزات بهداشتی در مدارس چهارمحال‌وبختیاری

معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با اشاره به توزیع ملزومات بهداشتی در مدارس استان، گفت: امسال تجهیز40 اتاق بهداشت و توزیع بیش از یک هزار و 500 قلم تجهیزات در مدارس انجام شده است.

تجهیز 40 اتاق بهداشت و توزیع بیش از 1500 قلم تجهیزات بهداشتی در مدارس چهارمحال‌وبختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد فخرالدین اسدی صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به فعالیت مراقبان سلامت در مدارس شهری و شبانه‌روزی سراسر استان و انجام معاینات دانش‌آموزان و آموزش بهداشت در مدارس توسط آنان، ملزومات اتاق بهداشت در ۲ مرحله توسط اداره سلامت و تندرستی توزیع گردید. 

معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در مرحله اول ۴۰ اتاق بهداشت به صورت کامل تجهیز شد و حدود یک هزار و ۲۰۰ قلم تجهیزات اتاق بهداشت شامل تخت، ترالی، پاراوان، ترازو، قدسنج، چارت بینایی‌سنجی، فشارسنج و جعبه کمک‌های اولیه با تجهیزات کامل انواع چسب، باند و ضدعفونی کننده، گاز استریل، دستکش، آبسلانگ و ... به ادارات شهرستان‌ها و مناطق تحویل داده شد. 

وی افزود: در مرحله دوم بیش از ۳۰۰ قلم تجهیزات از قبیل ترازو، چارت بینایی‌سنجی و قدسنج در مدارس توزیع شد که برای تامین این اقلام بالغ بر ۲ میلیارد و یکصد میلیون ریال اعتبار هزینه شده‌است.

اسدی عنوان کرد: در مدارس استان ۹۷ مراقب سلامت رسمی و ۵۰ نفر از نیروهای سایر رشته‌های مرتبط در پست مراقب سلامت فعالیت می‌کنند و ۲۵۵ مدرسه و بیش از ۵۵ هزار دانش‌آموز تحت پوشش نظارت بر بهداشت محیط، آموزش بهداشت به دانش‌آموزان، والدین و همکاران و انجام معاینات مقدماتی قرار دارند.

پایان پیام/68035

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول