اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: سرمایه گذاری برای خدمت به جامعه اساس کار اسلامی و انقلابی است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه نوع کار انقلابی و اسلامی ممتاز است، گفت: در این کار {فرد}برای خدمت به جامعه سرمایه گذاری می کند بنابراین دیگر دلیل ندارد کم کاری و در حق کارگرش کوتاهی کند هر جایی خلاف این دیدید، بدانید که آن کار مشکل دارد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: سرمایه گذاری برای خدمت به جامعه اساس کار اسلامی و انقلابی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، آیت الله سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در دیدار با اعضای بسیج کارگری و سرگروه های جهادی و مسئولین رزمایش حیدریون با تأکید بر اینکه حقیقت اسلام عمل است، اظهار کرد: مقام ایمان، علم، عرفان و سیر و سلوک معنوی و زیرساخت های حقیقیت دین جزو ضروریات اولیه هر انسان به معنای صحیحش است اما نتیجه اش باید عمل به آن باشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در ادامه با اشاره به روایتی از حضرت علی(ع) که فرمودند: «اسلام همان تسلیم است و تسلیم همان یقین و یقین همان تصدیق است و تصدیق همان اقرار و اقرار همان ادا و ادا همان عمل است»، افزود: مسلمان وقتی است که تسلیم در برابر فرمان خدا و دستورات پیغمبر اکرم و امامان معصوم(ع) باشد نه نفسش.

وی ادامه داد: بدون ایمان و یقین، تسلیم حاصل نمى شود و در واقع «تسلیم» از لوازم «یقین» است. همچنین اگر اقرار از دل برخیزد آمادگى را براى انجام وظایف و اداى مسئولیت ها ایجاد خواهد کرد و کسى که عزم خود را بر اداى مسئولیت ها جزم مى کند بلافاصله وارد صحنه عمل مى شود بنابراین دین به معنای صحیحش عمل است و اگر به این نسخه عمل کرد نتایج آن به دستش می آید والا با اسم مسلمانی چیزی به دست انسان نمی آید.

آیت الله عبادی بیان کرد: جامعه وقتی مدینه فاضله خواهد شد که ثبات قدم در عمل به حکم خدا داشته باشد.

امام جمعه بیرجند با اشاره به اینکه نماز و روزه سمبل عبادت هستند اما اینها همه عبادت نیستند، تصریح کرد: انسان نباید یک لحظه هم خارج از عبودیت خداوند باشد بنابراین اگر به وظایف خود درستی عمل کنیم عین عبادت است.

وی با بیان اینکه کار کردن و کسب روزی حلال عبادت است، افزود: کسی که پایبند به حکم خداوند نیست بنده خدا نیست یعنی کار می کنید اما خیانت و کم فروشی در کار می کند و دروغ می گوید بنابراین نوع کار اسلامی و انقلابی با نوع همه کارها فرق می کند چون ایمان دارد و این کار را به عنوان وظیفه اش انجام می دهد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: نوع کار انقلابی و اسلامی ممتاز است یعنی او بر اساس حرص نیامده سرمایه گذاری کند که به فلان درآمدهای مخشوش برسد بلکه برای خدمت به جامعه سرمایه گذاری می کند بنابراین دیگر دلیل ندارد کم کاری و در حق کارگرش کوتاهی کند هر جایی خلاف این دیدید، بدانید که آن کار مشکل دارد.

آیت الله عبادی بیان کرد: کار مسئله اصلی است یعنی اسلام قابل باور وقتی است که اسلام در عمل پیاده شود. آرزو تا به عمل نینجامد مثل میوه نارس می ماند.

پایان پیام/۳۶۳۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول