اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

تمرین آمادگی و اقتدار ۷ در مرزهای گلستان اجرا شد

فرمانده مرزبانی گلستان گفت: تمرین آمادگی و اقتدار با هدف افزایش آمادگی توان رزمی و دفاعی مرزبانان در میدان عمل در مرزهای گلستان اجرا شد.

تمرین آمادگی و اقتدار ۷ در مرزهای گلستان اجرا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان سرهنگ ستاد احمدرضا حاتمی در حاشیه اجرای تمرین امادگی و اقتدار در جمع خبرنگاران اظهار کرد:  دشمنان نظام جمهوری اسلامی هرلحظه به دنبال غفلت نیروهای ما بوده تا بتوانند به کشور و امنیت و ارامش مردم ضربه بزنند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه نیروهای مسلح کشور آمادگی بالایی داشته و مرزبانان ما در جای جای مرزهای کشور با اقتدار از مرزها دفاع کرده و نقشه دشمنان را نقش بر اب می کنند.

فرمانده مرزبانی گلستان خاطرنشان کرد: اجرای تمرین آمادگی و اقتدار سبب افزایش توان دفاعی و رزمی مرزبانان در میدان عمل می شود.

وی ادامه داد: یکی از عوامل مهم که در ثبات و قوام یک نظام و کشور نقش بسزایی دارد مرز ان کشور بوده و دارا بودن مرزهای مطمئن و کنترل شده برای هر کشور نشانه اقتدار و عظمت آن کشور است.

سرهنگ ستاد حاتمی گفت: در راستای دستورالعمل های صادره و به منظور افزایش میزان امادگی مرزبانان تمرین اقتدار ۷ در مدت زمان دو روز با حضور هیئت اعزامی از مرزبانی فراجا و نمایندگان نیروهای مسلح، مسئولان و مدیران مرزی در حوزه استحفاظی  گروهان مرزی کرند با رمز یا فاطمه الزهرا(س) با اقتدار اجرا شد.

انتهای پیام/۸۳۰۲۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول