اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  دانشگاه

رئیس مرکز اداری، مالی و پشتیبانی سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شد

رئیس دانشگاه ‌ آزاد اسلامی با صدور حکمی علمشاهی را به عنوان رئیس مرکز اداری، مالی و پشتیبانی سازمان مرکزی دانشگاه منصوب کرد.

رئیس مرکز اداری، مالی و پشتیبانی سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از  روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی،  محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی طی حکمی احمد علمشاهی را به سمت رئیس مرکز اداری، مالی و پشتیبانی سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی منصوب کرد.

در متن حکم طهرانچی آمده است:

«برادر گرامی جناب آقای مهندس احمد علمشاهی

با سلام 

بنا به پیشنهاد  معاون محترم توسعه و مدیریت منابع دانشگاه، در راستای اجرای بند 10 بسته کاری سازمان یادگیرنده مبنی بر «افزایش اقتدار، کارآمدی و ارتقاء قابلیت تنظیم گری و مدیریت والدانه سازمان مرکزی» و تمرکز بیشتر مراکز و ادارات کل معاونت مذکور بر کنترل راهبردی، سیاست گذاری علمی و مدیریت شبکه واحدهای دانشگاهی و با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و سوابق ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان «رئیس مرکز اداری، مالی و پشتیبانی سازمان مرکزی دانشگاه» منصوب می شوید.

از جناب‌عالی انتظار می رود با بهره گیری از ظرفیت های معنوی، مادی و سرمایه‌های انسانی دانشگاه، در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری  مبنی بر گسترش فضای انقلابی و حفظ کیان دانشگاه  اهتمام ورزید. لازم است موارد مندرج  در سند تحول و تعالی دانشگاه، به ویژه بسته های کاری مرتبط مد نظر قرار گیرد.            

امید است با استعانت از خداوند متعال و هماهنگی کامل با معاونت یاد شده، در انجام امور محوله و نیز اجرای  برنامه پنج ساله دانشگاه آزاد اسلامی موفق و موید باشید.»

 احمد  علمشاهی سوابقی از جمله مدیرکل حوزه ریاست دانشگاه پیام نور، مدیرکل نظارت و ارزیابی فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، مدیرکل دفتر چاپ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیر کل پشتیبانی دانشگاه آزاد اسلامی را در کارنامه اجرایی خود دارد.

وی هم اکنون معاون دفتر انتصابات دانشگاه آزاد اسلامی است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول