اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

جان فدا| درخشش حاج قاسم بدلیل بندگی خالص او بود

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) گفت: برجستگی‌های روحی شهید سلیمانی محصول بندگی خداوند در همه حال است.

جان فدا| درخشش حاج قاسم بدلیل بندگی خالص او بود

 حجت الاسلام موسی پولادی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: تمام دعوای جریان حق و باطل از ابتدا تاکنون و تا برپایی حکومت عدل الهی بدست منجی عالم بشریت، فقط در بحث ولایت و امامت است.

وی با بیان اینکه تمام انبیا امامان و علمای راستین شیعه از ابتدا تاکنون و تا ظهور حجت خواستند حاکمیت خدا را تجلی دهند و نگذارند بشریت از زیر سایه ولایت خدا دور شود، افزود: بشریت از دو حال خارج نیست یا زیر سایه خدا و حاکمیت خداست یا غیرخدا و به تعبیر دیگر یا به حاکمیت خدا تن می هد و یا اینکه پشت می کند؛ بشریت اگر به ولایت و حاکمیت خدا تن داد یعنی به تمام فضایل و خوبی‌های عالم هستی تن داده است.

حجت الاسلام پولادی با اشاره به زندگانی حضرت زهرا(س) در دفاع از ولایت و امامت ادامه داد: حضرت زهرا(س) بعد از رحلت جانگداز پیامبر گرامی اسلام با ایستادگی و خطبه هایی که خواند و محسن و هستی خودش را داد نه برای علی بن ابیطالب، نه برای شوهر، نه برای پسر عمو و پدر فرزندانش، بلکه برای امامت و ولایت خدا داد البته که امام و ولایت خدا در علی بن ابیطالب(ع) به اذن خدا تجلی پیدا کرده بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) اضافه کرد: ولایت خدا در امامان معصوم بعد از علی (ع) متجلی است و تمام درگیری های طاغوت بشریت روی مسئله ولایت و حاکمیت خدا بود اگر انسان تن به ولایت خدا داد دیگر جایی برای طاغوت نمی ماند در حاکمیت خدا سراسر نور و رحمت است و جایی برای رضایل و ظلمت نمی ماند و ما در زمانه خودمان الگوی بی نظیر ولایتمداری همچون شهید سلیمانی داریم که در راه ولایت تا جان خویش مجاهدت کرد.

وی تصریح کرد: دعوای امروز که به طلبه، بسیجی و مردم عادی رحم نمی کنند برمی گردد به زمان فاطمه الزهرا(س) که شرمشان نیامد و درب خانه دختر نبی اسلام را آتش زدند و در اسناد و روایات علمای اهل سنت آمده است که درب خانه فاطمه زهرا(س) را آتش زدند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) افزود: امام علی(ع) هیچگاه به حضرت فاطمه نمی گوید در برابر این ظلم ها کنار برود  و در خانه بماندچون که یک کسی مثل حضرت فاطمه وزن آن را دارد که اسلام امامت و ولایت را از آن فتنه عجیب و پیچیده بعد از رحلت پیامبر عبور دهد و آن وزن یک موجود ملکوتی و عرشی است که در انسان متجلی است و آن فاطمه زهرا(س) است.

وی با بیان اینکه امام خمینی ره در سال 42 در حالیکه بشر به دو مکتب کمونیسم و لیبرال تن داده بود و به قهقرا می رفت علم را برداشت و قیام کرد افزود: قیام امام قیام فاطمی است برای اینکه امام یک مکتبی را به میدان می آورد که مکتب فاطمه زهرا(س) است می خواهد یک حکومت با سه اصل امامت، مردم و مکتب معرفی کند و این مدل بشریت تجربه نکرده است و بسترساز ظهور امام عصر باشد فلذا حضرت امام ولایت فقیه را در نجف اشرف تدریس کرد و فرمود ولایت فقیه همان ولایت خداست.

حجت الاسلام پولادی با بیان اینکه تمام دنیا در خردادسال 42 یا زیر سایه مکتب لیبرال دموکراسی بودند یا کمونیسم سوسیالیسم، ادامه داد: این دو مکتب هیچ وجه مشخصی نداشتند اما اینها به یک وحدت نانوشته در مقابل امام راحل داشتند شوری و امریکا با اینکه در مقابل همدیگر بودند اما برای مقابله با امام به وحدت رسیدند چون آنها فهمیدند مکتب امام ریشه آن ها را از بین خواهد برد.

وی در ادامه با اشاره به ویژگی‌های ممتاز اخلاقی شهید سلیمانی، این برجستگی‌های روحی را محصول بندگی خداوند در همه حال دانست و خاطرنشان کرد: درک دقیق او از نظام هستی سبب عمق ولایتمداری او گشته بود و خدا نیز پاداش دهه‌ها مجاهدت او در راه خویش را به او داد و با چنان عزتی بدرقه گشت که در دنیا نمونه شد.

حجت الاسلام موسی پولادی تصریح کرد: او سرباز ولایت بود و با تمام وجود خود در خدمت امنیت و اقتدار ایران قرار داشت و چه شب‌ها که در مبارزه با کفار و دشمنان خدا و دشمنان ملت ما در سختی گذراند تا سایه امنیت از این ملت برای لحظه‌ای کنار نرود.

وی با بیان اینکه مقاومت یک چهره برجسته و یک فرمانده بی نظیر را از دست داد اما روح بلند حاج قاسم فراتر از حضور در کنار مقاومت است و این راه با قوت ادامه یافته و اکنون قدرتمندتر از هر زمان دیگری در برابر تجاوزکاری دشمنان ایستاده است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول