اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

استفاده از هزار و 181 تن شن و نمک در محورهای برفی چهارمحال و بختیاری

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به بارش برف هفته گذشته در سطح استان بیش از یک هزار و ۱۸۱ تن شن و نمک در محورهای استان مصرف شد.

استفاده از هزار و 181 تن شن و نمک در محورهای برفی چهارمحال و بختیاری

روح‌الله غلامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: با توجه به بارش برف هفته گذشته در سطح چهارمحال و بختیاری بیش از یک هزار و ۱۸۱ تن شن و نمک در محورهای استان مصرف شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه راه‌های استان سه هزار و ۷۸۲ کیلومتر است، افزود: پس از بارش برف چهار هزار و ۹۰۴ کیلومتر برف‌روبی شده که نشان می‌دهد راهداران برخی از مسیرها را بیش از یک بار برف‌روبی کرده‌اند.

وی تصریح کرد: ۴۵۰ نیروی راهدار و ۲۸۰ ماشین‌آلات مختلف راهداری درگیر برف‌روبی و امدادرسانی در محورهای مواصلاتی استان بودند.

غلامی اظهار داشت: نیروهای راهداری با کمک به ماشین‌های گرفتار در برف و بستن زنجیر چرخ به ۳۸۷ نفر امدادرسانی کردند و ۴۰ نفر را در راهدارخانه‌های استان اسکان دادند.

پایان پیام/ ۶۸۰۳۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول