اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

سرمربی نفت: قهرمانی در لیگ برتر راحت نبود/ همه تیم‌ها مقابل ما انگیزه بالایی داشتند

سرمربی تیم تنیس روی میز نفت آبادان در مورد قهرمانی این تیم در لیگ برتر به صحبت پرداخت.

سرمربی نفت: قهرمانی در لیگ برتر راحت نبود/ همه تیم‌ها مقابل ما انگیزه بالایی داشتند

مسعود امیری‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد قهرمان نفت آبادان در لیگ برتر تنیس روی میز اظهار داشت: مسابقات خوبی را در لیگ امسال شاهد بودیم  و همه تیم‌ها و بازیکنان با انگیزه بالایی در بازی ها حاضر می‌شدند. به نظر من هیچ تیمی حاشیه امنیت نداشت، حتی تیم خود ما که نفرات ملی پوش داشت بازی های سختی را پشت سر گذاشت.

وی ادامه داد: بازیکنانی که مقابل ملی پوشان ما مانند نوشاد عالمیان و افشین نوروزی قرار می‌گرفتند انگیزه زیادی داشتند و بدون ترس بازی می‌کردند. همین موضوع کار را سخت کرده بود.

سرمربی تنیس روی میز نفت در خصوص اینکه از ابتدا پیش بینی می شد که تیمش قهرمان شود، گفت: بله درست است، روی کاغذ تیم ما شانس اول قهرمانی بود، اما این قهرمانی به راحتی به دست نیامد و در برخی از بازی‌ها کار گره می‌خورد.

امیری نیا در مورد میدان دادن به جوانان بومی آبادان گفت: برنامه ما این بود که در مرحله آخر از نفرات جوان استفاده کنیم، اما چون مقابل رعد کارمان گره خورد، مجبور شدیم باز هم از نفرات اصلی استفاده کنیم. وقتی اینطور شد برنامه دیگری را اجرا کردیم و قتی یک دوره مسابقات با جایزه نقدی را در آبادان برگزار کردیم و بازیکنان جوان و بومی ما با تیم‌های دیگر لیگ برتری بازی کردند.

وی در خصوص اینکه چرا نیما عالمیان در این فصل برای نفت بازی نکرد، گفت: با او صحبت و قرارداد هم امضا کردیم، اما گفت که سخت است از فرانسه به ایران بیاید . از سوی دیگر ما هم چندان در این شرایط به او نیاز نداشتیم و حالا برنامه مان این است که اگر در باشگاه‌های آسیا حاضر شدیم، از او استفاده کنیم.

سرمربی تنیس روی میز نفت در مورد اینکه نفت در چند سال اخیر با کمبود بودجه روبرو بوده و این فصل برای آنها چطور گذشت، گفت: خوشبختانه مسئولان باشگاه همکاری خوبی داشتند و اضافه بودجه هم دادند که خوشبختانه این همکاری به قهرمانی ختم شد. این اولین باری بود که تنیس روی میز پالایش نفت در لیگ برتر به قهرمانی می‌رسید.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول