اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  دانشگاه

تقدیر ولایتی از رئیس دانشگاه آزاد برای ارتقای سطح دانشگاه

رئیس هیأت مؤسس و امنای دانشگاه آزاد اسلامی طی پیامی از تلاش‌های رئیس دانشگاه برای ارتقای مشهود سطح کمی و کیفی فعالیت‌های دانشی، پژوهشی و فناورانه در دانشگاه آزاد اسلامی تقدیر کرد.

تقدیر ولایتی از رئیس دانشگاه آزاد برای ارتقای سطح دانشگاه

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، علی اکبر ولایتی رئیس هیأت مؤسس و هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی در پیامی از تلاش‌های محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و همکارانش تقدیر کرد.

متن پیام دکتر ولایتی به شرح زیر است:

«تعلیم و تربیت جوانان پرشور خداجو، اندیشه ورز، خلاق و کارآفرین مبتنی بر فلسفه تعلیم و تربیت اسلامی و در راستای تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی وظیفه سترگی است که مفتخر به عهده داری آن در مجموعه خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی هستیم.

روند رو به رشد جذب دانشجو در دوره های تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد در سنوات اخیر به ویژه در سال تحصیلی 1402 – 1401 و ارتقای مشهود سطح کمی و کیفی فعالیت‌های دانشی، پژوهشی و فناورانه در دانشگاه آزاد اسلامی نوید بخش آینده ای روشن برای تمدن نوین اسلامی و میهن پرافتخارمان، کهن بوم ایران، است. این موفقیت نشان از افزایش مقبولیت اجتماعی و مرجعیت علمی دانشگاه آزاد اسلامی دارد و می تواند زمینه حل مسائل و دست یابی به پیشرفت و توسعه کشور را فراهم آورد.

از تلاش صادقانه جنابعالی و همکاران محترم در این راه تشکر می کنم و توفیقات و تأییدات الهی در خدمت به اسلام و انقلاب اسلامی را برای شما خواستارم.»

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول