اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

آلودگی هوا مدارس ابتدایی اصفهان و برخی شهرستان‌ها را تعطیل کرد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از تعطیلی مدارس دوره اول و دوم ابتدایی و مهدهای کودک و پیش دبستانی در اصفهان و برخی شهرستان‌های استان خبر داد.

آلودگی هوا مدارس ابتدایی اصفهان و برخی شهرستان‌ها را تعطیل کرد

 منصور شیشه‌فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: به دنبال افزایش غلظت آلاینده‌های جوی به دلیل ریزش هوای سرد، پایداری جو و وارونگی دما کمیته شرایط اضطرار آلودگی هوای اصفهان فردا شنبه مدارس دوره اول و دوم ابتدایی، مهدهای کودک، ِپیش دبستانی و استثنایی مناطق شش گانه آموزش و پرورش اصفهان، فلاورجان، خمینی شهر، برخوار، مبارکه، شاهین شهر، نجف‌آباد، زرین‌شهر، فولادشهر و سجزی را تعطیل اعلام کرد.

وی افزود: در این راستا توصیه می شود شهروندان از ورزش در فضای باز اجتناب کنند و تردد خود را در هسته‌های مرکزی و پر ترافیک شهرها کاهش دهند.

شیشه‌فروش با تاکید بر جلوگیری از فعالیت کوره‌های آجر، گچ و فعالیت‌های خاکبرداری، گفت: کاهش و عدم فعالیت واحدهای آلاینده در محدوده‌های مسکونی با نظارت محیط زیست از دیگر موارد مصوب این کمیته بود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان خاطرنشان کرد: همچنین با توجه به پیش بینی استمرار این شرایط تا پایان دی ماه و به منظور کاهش ترافیک و انتشار آلاینده‌های خودرویی طرح محدودیت تردد خودروهای با پلاک زوج وفرد در محدوده ترافیکی شهر اصفهان از ساعت ۸ صبح الی۱۳ و ۱۶ الی ۲۱ تا پایان دی ماه اجرایی و خودروهای دودزا و فاقد معاینه فنی توسط عوامل راهنمایی رانندگی اعمال قانون خواهند شد.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/آ/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول