اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

شکوه حضور مردم شهرهای کرمان در روز «بصیرت»

مردم شهرهای استان کرمان در سالروز گرامیداشت حماسه ۹ دی، حماسه دیگری رقم زدند و با آرمان‌های امام راحل، شهدا و مقام معظم رهبری تجدید پیمان کردند.

شکوه حضور مردم شهرهای کرمان در روز «بصیرت»

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، مردم شهرهای استان پهناور کرمان امروز در سالروز حماسه ۹ دی بازهم حضوری حماسی رقم زدند و با حضورشان ثابت کردند که همواره همراه و همگام با انقلاب اسلامی هستند و در حمایت از ولایت صحنه را خالی نخواهند کرد.

امروز نظام اسلامی به خود می‌بالد که چنین مردم قدرشناسی در کشورمان هست که هربار که نیاز بود وسط میدان حاضر شدند و دشمن را عقب راندند.

مردم انقلابی رفسنجان دیار فاتحان اروند امروز در مصلی امام خامنه‌ای حضوری باشکوه رقم زدند و با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر منافق، مرگ بر ضدولایت فقیه انزجار خود را از فتنه‌گران اعلام کردند.

مجید توکلی فرماندار کوهبنان در جمع مردم این شهر اظهار داشت: دشمنان، انقلاب اسلامی را بحران می‌دانند و جنگ را بر ما تحمیل کردند، البته در فتنه باید ماهیت‌ها مشخص شود چون ما به‌دنبال انتشار و انتقال ارزش‌های اسلامی هستیم.

فرماندار کوهبنان افزود: قوی بودن سپاه اسلام باعث بروز فتنه‌ها می‌شود. آمریکا به‌دنبال براندازی و استحاله کردن نظام اسلامی است که هرگز موفق نخواهد شد.

وی ابراز داشت: طبق وعده قرآن پیروزی از آن مستضعفان هست و باید انقلابی بمانیم و همواره توسل و تمسک به ولایت داشته باشیم و با جهاد تببین خدمات نظام را برای مردم بیان کنیم.

در گوشه دیگری از این استان پهناور در جنوب کرمان مردم فاریاب هم به صحنه آمدند و بار دیگر با آرمان‌های امام راحل و شهدا تجدید بعیت کردند.

مردم ولایتمدار شهداد نیز امروز از میدان امام حسین(ع) تا مسجد جامع این شهر راهپیمایی کرده و شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر فتنه‌گر و مرگ بر ضدولایت فقیه سر دادند.

مراسم بزرگداشت ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت امروز در حسینیه امام خمینی(ره) سیرجان با حضور گسترده مردم برگزار شد.

در این مراسم فرمانده سپاه ناحیه مقاومت سیرجان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار دلها شهید حاج‌قاسم سلیمانی، نهم دی را روز ملی وحدت مردم ایران و تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری خواند و اظهار کرد: مهمترین مولفه برگزاری مراسم 9 دی، حضور پرشور و مشارکت مردم است و این حضور باشکوه در مراسم‌ها، نشانه پشتیبانی از مقام معظم رهبری و نظام ولایی جمهوری اسلامی ایران است.

سرهنگ دستوری افزود: یوم‌الله ۹ دی روز بصیرت، بیداری و میثاق امت با ولایت است که در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار و به یوم‌الله تبدیل شده و مردم ولایتمدار ایران از همه اقشار و گروه‌ها در این روز به پشتیبانی از نظام، امام، ولایت و شهداء مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان و فتنه‌گران زدند.

در شهرستان بافت نیز مراسم باشکوه یوم‌الله ۹ دی با حضور پرشور مردم ولایتمدار این منطقه برگزار شد و شرکت‌کنندگان در این مراسم شعارهای ضداستکباری سر دادند و حمایت قاطع خود را از نظام و رهبری اعلام کردند.

مرم شهرستان انار، شمالی‌ترین شهر استان کرمان نیز با شعارهای مرگ بر فتنه‌گر، مرگ بر آشوب‌گر، مرگ بر آمریکا و مرگ براسرائیل، فتنه دشمنان علیه نظام اسلامی را محکوم کردند.

این مراسم با سرود دانش آموزان دختر و پسر همراه بود.

پایان پیام/۳۷۶۳/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول