اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

9 دی‌، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه روز ۹ دی روز بصیرت است، گفت: این روز میثاق امت با ولایت است که مردم به برکت انقلاب اسلامی با بصیرت و عمل به آیات قرآن روز ۹ دی را خلق کردند.

9 دی‌، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه با بیان اینکه ۹ دی ماه روز بصیرت است، گفت: این روز میثاق امت با ولایت است که مردم به برکت انقلاب اسلامی با بصیرت و عمل به آیات قرآن روز  ۹ دی را خلق کردند.

امام جمعه شهرکرد افزود: در این روزها مردم با تشییع شهدا و استخوان‌های مبارک و معجزه دهنده غوغا به پا کردند که هنوز عکس‌های آن دست به دست می‌شود اما دشمن می‌خواهد این حال و هوا را از ما بگیرد .

وی عنوان کرد: متولیان دانشگاه و امور فرهنگی نباید اجازه این کار را دهند و این تحول را باید از دانشگاه‌ها آغاز کنند.

نکونام در ادامه به شهادت سردار دل‌ها اشاره و با بیان اینکه راه شهید سلیمانی به عنوان یک مکتب معرفی شده است، اضافه کرد: ایمان قوی، معرفت دینی، محبت، باور، صلابت و شجاعت، دشمن‌شناسی، اعتماد به پیروزی، جهاد متخصصانه، اخلاص، امید، توکل، تلاش برای عاقبت‌بخیری و ثبات قدم و استقامت در مکتب شهید سلیمانی نمود داشت.

وی در پایان گفت: اگر پرچم حق را برای خدا بلند کردید و قصد پیروزی و موفقیت دارید در خفا و آشکار با دشمن قرار مگذارید هرچند برخی از مسئولان در خفا با دشمن نشستند تا به اهداف خود برسند و پای آمریکا را به کشور باز کنند اما به موفقیت نرسیدند.

پایان پیام/ ۶۸۰۳۶

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول