اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

جان‌فدا| خدمت جهادی؛ مکتب «حاج قاسم»/ ارتباط با مردم تقویت می‌شود

خدمت جهادی و بی‌واسطه بدون شک در مکتب «حاج قاسم» جایگاه ویژه‌ای دارد و از این‌رو، مسؤولان استان سمنان می‌گویند: ارتباط با مردم تقویت می‌شود.

جان‌فدا| خدمت جهادی؛ مکتب «حاج قاسم»/ ارتباط با مردم تقویت می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، ارتباط مستقیم و پاسخگویی به مردم همواره یکی از اولویت‌های دولت آیت‌الله رئیسی بوده و در استان سمنان نیز پیگیری شده است.

امروز هم برنامه «میز خدمت» که نمودی از خدمت جهادی و بی‌واسطه است و بدون شک در مکتب «حاج قاسم» جایگاه ویژه‌ای دارد، در سمنان برگزار شد.

مسؤولان استان سمنان می‌گویند: ارتباط با مردم تقویت می‌شود و در همین راستا، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان، معاونان استاندار و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان سمنان هم‌زمان با روز جمعه ۹ دی‌ماه ۱۴۰۱، از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه در مسجد حضرت امام خمینی (ره) که میعادگاه نماز جمعه سمنان است، پاسخگوی مردم بودند.

هاشمی، استاندار سمنان همچنین گفت: مقام معظم رهبری فرمودند «انقلاب اسلامی با اتکا به قدرت مردم آسیب‌ناپذیر است و کلید موفقیت و رمز پیروزی انقلاب، دهه فجر است» و ما باید همواره در طول ایام سال به‌ویژه در دهه فجر، خدمتگزار مردم باشیم.

وی ادامه داد: ایام‌الله دهه فجر بهترین فرصت برای تبیین عملکرد دولت و تحقق جهاد تبیین برای آحاد اقشار مردم بوده و مدیران دستگاه‌های اجرایی لازم است تا با حضور بین مردم، تبیین و اطلاع‌رسانی عملکرد یک سال گذشته دولت سیزدهم را در دستور کار قرار دهند.

استاندار سمنان تأکید کرد: برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر سال جاری با حضور مسؤولان استان با محوریت خدمتگزاری، دیدار و تکریم مردم در سطح بخش‌ها، روستاها و مناطق محروم برگزار شود.

هاشمی گفت: ضرورت دارد تا برنامه‌های مرتبط با دهه فجر انقلاب اسلامی با محوریت مردم برگزار و کمیته‌های مرتبط با ستاد با محوریت و حضور پررنگ مردم تشکیل شود.

وی تصریح کرد: در بحث افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌ها و طرح‌های عمرانی در ایام‌الله دهه فجر سال جاری، گستره جامعه هدف بهره‌بردار از طرح و پروژه‌ها برای ما دارای اهمیت است.

پایان پیام/74001/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول