اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

افتتاح مدرسه خیر ساز 6 کلاسه ابتدایی شهر وراوی فارس با حضور وزیر آموزش و پرورش

مدرسه خیر ساز 6 کلاسه ابتدایی دخترانه مریم خواجه زاده با حضور وزیر آموزش و پرورش در بخش وراوی شهرستان مهر در جنوب استان فارس به بهره برداری رسید.

افتتاح مدرسه خیر ساز 6 کلاسه ابتدایی شهر وراوی فارس با حضور وزیر آموزش و پرورش

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، مدرسه خیر ساز 6 کلاسه ابتدایی دخترانه مریم خواجه زاده با حضور یوسف نوری در شهر وراوی شهرستان مهر به بهره برداری رسید.

بر این اساس؛ این آموزشگاه 6 کلاسه با اعتباری بالغ بر 100 میلیارد ریال و زیر بنای 600 متر مربع در زمینی به مساحت 2000 متر مربع احداث شده است.

همچنین اعتبار ساخت این مدرسه با مشارکت 50 درصدی خیر مدرسه ساز، مریم خواجه زاده تامین شده است. 

گفتنی است این آموزشگاه دارای 6 باب کلاس، درس 2 باب اتاق اداری، 1 اتاق مشاوره 1 باب آزمایشگاه ، نمازخانه و سالن امتحانات است و بیش از 200 دانش آموز دختر در این مدرسه تحصیل خواهند کرد.

شایان ذکر است وزیر آموزش و پرورش در بدو ورود به شهر وراوی با حضور در گلزار شهدای این شهر و با اهدای شاخه گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدای این شهر ادای احترام کرد.

در این مراسم، مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس فارس، محمد فرخ زاده؛ معاون استاندار فارس، نماینده مردم مهر و لامرد در مجلس شورای اسلامی و فرمانداران دو شهرستان مهر و لامرد و ائمه جمعه دو شهرستان و بخش های تابعه نیز حضور داشتند.

کلنگ احداث هنرستان خیر ساز شهر وراوی استان فارس

با حضور یوسف نوری کلنگ احداث هنرستان فنی حرفه ای خیر ساز شهر وراوی شهرستان مهر استان فارس به زمین زده شد.

بر اساس این گزارش این هنرستان با زیربنای 700 متر مربع و دارای شش کلاس درس و 3 سالن کارگاهی و سایر فضاهای مورد نیاز هنرستان می باشد.

شایان ذکر است اعتبار مورد نیاز این پروژه از سوی خیر مدرسه ساز، قاسم زاده تامین و پرداخت خواهد شد.

خاطر نشان می شود در این سفر حمیدرضا خان محمدی؛ رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور، مصطفی بابایی؛ رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی ، حامد صبوری؛ مدیرکل امور مجلس وزارت آموزش و پرورش، نوری را همراهی می کنند.

پایان خبر/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول