اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  سایر حوزه ها

برگزاری ویژه‌برنامه ارتحال علامه مصباح یزدی همزمان با مراسم 9 دی در میدان امام حسین(ع)

سخنگوی جبهه پایداری گفت: با توجه به برگزاری مراسم 9دی از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در میدان امام حسین (ع)؛ جهت حضور حداکثری و هم‌افزایی مردم انقلابی استان تهران برنامه جبهه پایداری انقلاب اسلامی هم با این برنامه ادغام شد.

برگزاری ویژه‌برنامه  ارتحال علامه مصباح یزدی همزمان با مراسم 9 دی در میدان امام حسین(ع)

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، مجید متقی فر سخنگوی جبهه پایداری با اعلام خبر جابجایی برگزاری مراسم به مناسبت گرامیداشت حماسه ۹ دی ماه و سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و ارتحال علامه مصباح یزدی گفت: با توجه به برگزاری این مراسم از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در میدان امام حسین علیه السلام جهت حضور حداکثری و هم افزایی مردم انقلابی استان تهران برنامه جبهه پایداری انقلاب اسلامی با این برنامه ادغام گردید.

وی در ادامه افزود: این مراسم تحت عنوان «دفاع از حرم» عصر روز پنجشنبه ۸ دی ماه از ساعت ۱۵ در میدان امام حسین(ع) برگزار می‌شود.

متقی فر در ادامه افزود: با توجه به کسالت حجت الاسلام رحیمیان سخنران مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی ماه و سالروز شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی مالک انقلاب اسلامی و ارتحال علامه مصباح یزدی عمار انقلاب، حجت الاسلام والمسلمین علی سعیدی رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا می باشد و در ابتدای مراسم از مداحی حاج سعید حدادیان و حماسه سرایی حاج مهدی سلحشور و در پایان نیز از مدیحه سرایی حاج امیر عباسی بهره مند خواهیم شد.

وی افزود: تقدیر از خانواده‌های معزز شهدای امنیت بخش دیگری از مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی می‌باشد که با حضور مسئولان کشوری و همچنین فرزندان علامه مصباح یزدی صورت خواهد گرفت.

سخنگوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی در پایان گفت: با توجه به ادغام این دو مراسم انتظار می‌رود امت حزب الله خصوصا جوانان انقلابی با حضور موثر و پر شور خود عظمت وهیمنه گفتمان حادثه عظیم نه دی را در مقابل دیدگاه جهانیان به نمایش بگذارند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول