اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

آیین‌های گرامیداشت دهه فجر مردمی برپا شود/ شهید سلیمانی شخصیت تکامل یافته فرهنگی بود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران بر لزوم برنامه‌ریزی دقیق برای برگزاری پرشور و مردمی آئین‌های دهه فجر انقلاب اسلامی و سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی در سطح استان تاکید کرد.

آیین‌های گرامیداشت دهه فجر مردمی برپا شود/ شهید سلیمانی شخصیت تکامل یافته فرهنگی بود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، روح الله سلگی ظهر امروز در جلسه هماهنگی ستاد دهه فجر و سالگرد شهید سلیمانی اظهار کرد: بزرگداشت دهه فجر و شهید سلیمانی تعظیم شعائر دینی و انقلابی است.

وی با اشاره به تلاش مذبوحانه دشمنان برای ایجاد شکاف بین دولت و ملت، شکست معاندان در اجرای فتنه اخیر را یادآورشد و افزود: معاندان در صدد هستند تا با سیاه نمایی و ایجاد تقابل بین مردم و دولت نقشه شوم خود را عملیاتی کنند.

معاون استاندار مازندران با تاکید بر لزوم تعمیق پیوند مردم با انقلاب اظهار کرد: برگزاری آئین‌های دهه فجر باید مردمی و پرشور تر از سالهای گذشته در مازندران برگزار شود.

وی با تجلیل از روحیه انقلابی مردم مازندران که همواره پاسدار ارزش‌های ملی و دینی هستند افزود: تقویت امید در جامعه باید کار ویژه برنامه‌های دهه فجر باشد.

سلگی با اشاره به سالگرد شهادت شهید سلیمانی از این شهید عالی‌مقام بعنوان سرمایه عظیم انقلاب یاد کرد و افزود: شهید سلیمانی نماد تمام عیار انقلاب و شخصیت تکامل یافته فرهنگی در قامت یک نظامی بود که با ایجاد شبکه مقاومت در دنیای اسلام پرچم پرافتخار ایران را در اهتزاز داشت.

معاون استاندار مازندران خاطرنشان کرد: با هماهنگی فرمانداران مازندران آئین‌های گرامیداشت دهه فجر، سالگرد شهید سلیمانی و نهم دی با شور و شوق انقلابی در سطح استان برپا خواهد شد.

پایان پیام/۸۶۰۰۴/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول