اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  دانشگاه

چگونه در دوره‌های بدون آزمون کارشناسی دانشگاه آزاد ثبت‌نام کنیم؟

داوطلبان تکمیل ظرفیت پذیرش دانشجو صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی در مقطع کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد تا چهاردهم دی ماه برای ثبت نام مهلت دارند.

چگونه در دوره‌های بدون آزمون کارشناسی دانشگاه آزاد ثبت‌نام کنیم؟

معصومه طباطبایی رئیس مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس با تشریح جزئیات نحوه ثبت‌نام و شرکت متقاضیان در تکمیل ظرفیت پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی در مقطع کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد، گفت: داوطلبان دوره‌های کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد تا روز چهارشنبه ۱۴ دی‌ماه مهلت دارند که با مراجعه به سامانه مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد برای ثبت‌نام اقدام کنند.

وی افزود: داوطلبان برای ثبت‌نام ابتدا باید سامانه مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد را از اینجا باز کرده و سپس دفترچه راهنما را دانلود و به طور کامل مطالعه کنند، اگر شرایط لازم برای ثبت نام را دارند کارت اعتباری ثبت نام را تهیه کرده و سپس برای تکمیل فرم ثبت نام و انتخاب رشته اقدام کنند.

به گزارش فارس، دفترچه راهنمای ثبت نام برای شرکت داوطلبان در دوره‌های کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد از اینجا قابل دریافت است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول