اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

اعتبارات حوزه فرهنگ در کمیسیون برنامه و بودجه بررسی شد

سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس از بررسی اعتبارات حوزه فرهنگ در جلسه امروز کمیسیون متبوع خود با حضور وزیر ارشاد خبر داد.

اعتبارات حوزه فرهنگ در کمیسیون برنامه و بودجه بررسی شد

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، محمدمهدی مفتح سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در گفت‌وگویی در تشریح نشست امروز (یکشنبه 4 دی) کمیسیون متبوع خود، اظهار کرد: کمیسیون بودجه امروز میزبان محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاونان وی بود.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس با بیان اینکه آقای اسماعیلی در این جلسه به بیان اقدامات خود در حوزه فرهنگ طی یک سال گذشته پرداخت، افزود: همچنین در این نشست وزیر ارشاد، مشکلات مربوط به اعتبارات فرهنگی را نیز تشریح کرد.

سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با اشاره به بررسی موضوعات مربوط به پرسنل و تجهیزات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اضافه کرد: تشریح اعتبارات و موضوعات پیش‌بینی شده در حوزه فرهنگ در لایحه بودجه سال 1402 یکی دیگر از موضوعات بررسی شده در جلسه امروز بود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول