اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

همه مشکل دشمن با عزت ملت ایران است/ بعد از هسته ای دنبال اقتدار منطقه ای و توان دفاعی ما هستند

یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس گفت: همه مشکل دشمن با عزت ملت ایران است و آنان با هر حیله ای بدنبال مهار قدرت ایران در منطقه و جهان هستند.

همه مشکل دشمن با عزت ملت ایران است/ بعد از هسته ای دنبال اقتدار منطقه ای و توان دفاعی ما هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار محمدجعفر اسدی از یادگاران دفاع مقدس و فرمانده اسبق نیروی زمینی سپاه امروز در نخستین کنگره شهدای غواص در جزیره کیش اظهار کرد: معنای عمر به میزان تأثیر ما در جامعه بستگی دارد و حضرت فاطمه زهرا (س) با وجود عمر کم اما منشأ چنان رخداد عظیمی در تاریخ شده است که نام او تا ابد در عصمت و عزت و ولایت مداری می درخشد.

وی با بیان این که غواصان شهید ما با ندای یا زهرا به دل آب زدند و از چنان عظمت فکری و باور عمیقی برخوردار بودند که لحظه ای شک در وجودشان هویدا نشد، خاطرنشان کرد: امروز همه هدف دشمن گرفتن روحیه امید و انگیزه از ملت ایران است تا از او نسلی واهی بسازند.

این فرمانده دوران دفاع مقدس افزود: برای آنان که در مکتب حضرت فاطمه زهرا رشد یافته اند و امام حسین (ع) را درک کرده اند، یاس جایی ندارد.

سردار اسدی با یادآوری سخنان ماندگار شهید حاج قاسم سلیمانی خطاب به ترامپ و قمارباز خواندن او و نیز بیان این که نیروی قدس و من برای نابودی شما کافی هستیم، از آن شهید بزرگوار به عنوان شاگرد نمونه مکتب حضرت فاطمه زهرا (س) و مکتب حسین (ع) یاد کرد و بیان داشت: برخی چنان واداده غرب بودند که بارها دعوت فرماندهان نظامی کشورمان در مشاهده توانمندیهای نظامی را نپذیرفتند اما شهید سلیمانی ما با درک درست از قدرت الله با چنان عظمتی سخن می گوید که دشمن را زبون و خار می کند.

معاون قرارگاه خاتم الانبیاء ادامه داد: عظمتی که در این دنیا برای شهید سلیمانی در مراسم تشییع پیکر او خلق شد، تنها گوشه ای از عنایت خداوندی بود و او امروز به درجات بزرگی از رضایت پروردگار رسیده است.

سردار اسدی، طمع ورزی دشمن را بی پایان دانست و تأکید کرد: بهانه های حقوق بشری، تضعیف نیروهای مسلح، متوقف ساختن توان موشکی و حتی دست درازی به اعتقادات ما تنها گوشه ای از سناریوی ننگین دشمن برای ملت ایران است اما امام حسین (ع) تکلیف ما را روشن کرده است و پذیرش ذلت به معنای حاکم ساختن متجاوز بر سرنوشت خودمان است.

وی گفت: اگر ولی فقیه بالای سر انقلاب نبود، این انقلاب دو سال هم دوام نمی آورد و دلیل حملات سیاسی و رسانه ای دشمن به جایگاه ولی فقیه در جامعه ما نیز همین عامل استواری و عزت طلبی است.

به گزارش فارس، در این مراسم حاج صادق آهنگران نیز به بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس پرداخت و دقایقی نیز جمع را به نوحه های حماسی و خاطره انگیز دوران جنگ حق علیه باطل میهمان کرد.

پایان پیام/

 

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول