اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس: حمایت کاملی از وزارت ورزش و جوانان داریم

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: مجلس شورای اسلامی از وزارت ورزش و جوانان حمایت می کند و اعلام کردیم درخصوص بودجه جدید تعامل لازم را خواهیم داشت.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس: حمایت کاملی از وزارت ورزش و جوانان داریم

به گزارش خبرگزاری فارس، محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی درباره برنامه‌های مجلس برای حمایت از حوزه ورزش و جوانان اظهار داشت: در حوزه ورزش با توجه به ظرفیت‌های جمهوری اسلامی ایران در طول سال‌های متمادی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در جایگاهی قرار گرفته‌ایم که می‌توانیم در بسیاری از رشته‌ها در عرصه‌های آسیایی، بین‌المللی و جهانی حرفی برای گفتن داشته باشیم و بتوانیم توانایی ورزش ایران را نشان دهیم.

وی افزود: آنچه که ما در حوزه ماموریت‌مان در مجلس داریم، اعلام آمادگی کردیم که با دولت سیزدهم و وزیر ورزش و جوانان درخصوص بودجه جدید تعامل لازم را درمورد پشتیبانی و حمایت‌ها داشته باشیم. این حمایت‌ها هم شامل مسائل بودجه‌ای و اعتبارات در بخش ورزش و جوانان می‌شود که جزو اولویت‌های ما است و هم حمایت‌ها درخصوص صدور احکام‌ها درجهت سیاست‌گذاری در این بخش دست.

پورابراهیمی با اشاره به اینکه حمایت از احکام سیاست‌گذاری می‌تواند فضای جدیدی را برای جوانان ایجاد کند خاطرنشان کرد: پیشنهاد ما به وزارت ورزش و جوانان این است که احکام برنامه هفتم توسعه درخصوص مکانیزم توسعه ورزش و جوانان را به اولویت‌هایی که متناسب با شرایط امروز کشور است به طور ویژه در یک کارگاه تخصصی وصل کنند. 

وی ادامه داد: نارضایتی که در برخی از فدراسیون‌ها به دلیل کسری بودجه وجود دارد ما این آمادگی را داریم مدل‌های اقتصادی برای اداره فدراسیون‌ها ارائه کنیم. در برنامه هفتم توسعه باید احکامی که سیاست‌گذاری‌ها را تعریف می‌کند بتواند مدیریت ورزش با یک نگاه سیاست‌گذاری امور اجرایی فدراسیون‌ها را اداره کند.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در بحث قانون بودجه سال ۱۴۰۲ نیز اعلام آمادگی می‌کنیم که حمایت لازم را از وزارت ورزش و جوانان داشته باشیم و کمک خواهیم کرد که خروجی آن منجر به اتفاقات مثبت شود. اگر اشکالاتی هم در وزارت ورزش و جوانان همچون وزازتخانه‌های دیگر وجود دارد از دکتر سجادی این انتظار را داریم که درخصوص رفع آنها تلاش و اقدام کنند. مجلس حمایت کامل از ورزش و جوانان دارد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول