اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  اقتصاد بین الملل

تشکیل کمیته تحقیق درباره قرارداد شرکت کویتی با رژیم صهیونیستی

وزیر دارایی کویت ضمن درخواست از یک شرکت کویتی برای فسخ قرارداد خود با یک شرکت رژیم صهیونیستی از تشکیل کمیته تحقیق در این باره خبر داد.

تشکیل کمیته تحقیق درباره قرارداد شرکت کویتی با رژیم صهیونیستی

به گزارش گروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس  به نقل از الخلیج اونلاین، «عبدالوهاب الرشید» وزیر دارایی کویت از تشکیل یک کمیته حقیقت یاب ویژه قضیه عقد قراداد بانک الائتمان این کشور با یک شرکت صهیونیستی خبر داد.

به گزارش روزنامه های کویتی الرشید گفت: وزارت دارایی نامه‌ای از دیوان محاسبات در خصوص عقد قرارداد بانک الائتمان با شرکت اسرائیلی دریافت و بلافاصله با این بانک تماس گرفته شد تا قرارداد را فسخ کند. 

وزیر کویتی گفت که به دنبال گزارش حمد المدلج عضو پارلمان کویت در تاریخ 21 دسامبر در خصوص استفاده بانک الائتمان از سیستم‌های حفاظتی شرکتی مستقر در تل‌آویو  یک کمیته تحقیق برای بررسی گزارش دیوان محاسبات درباره این قضیه تشکیل می‌شود تا عوامل آن مجازات شود.

المدلج طی جلسه پارلمان کویت گفته بود که بانک الائتمان با یک شرکت متعلق به رژیم اشغالگر صهیونیستی برای واردات سیستم حفاظتی قرار داد بسته است.

نمایندگانی از پارلمان کویت  دو ماه پیش هم پیش نویس قانون  ممنوعیت عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی و نهادهای آن ارائه کردند و خواستار طرح آن در پارلمان شدند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول