اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

تذکر نماینده استان یزد به رئیس جمهور/ «اگر کسی فرزندش رفت خودش هم برود» جدی اجرایی شود

نماینده استان یزد مجلس شورای اسلامی به رئیس جمهور تذکر کتبی داد و پیگیری این مهم را خواستار شد.

تذکر نماینده استان یزد به رئیس جمهور/ «اگر کسی فرزندش رفت خودش هم برود» جدی اجرایی شود

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، محمدرضا صباغیان در تذکر کتبی به سید ابراهیم رئیسی درباره تناقض‌گویی برخی از مسئولان در قبال کشور‌های استکباری اعتراض کرد.

در این تذکر آمده است: چگونه می‌شود برخی مسئولان شعار استکبارستیزی دهند، ولی فرزندان خود در همان کشور‌های استکباری، زندگی مرفه و اشرافی داشته باشند.

وی افزود: حاصل این تناقضات، عدم اطمینان مردم به مسئولان و نظام است. چرا در برخورد با برخی مسئولان که در قول و رفتار خود صادقانه عمل نمی‌کنند، اقدام جدی صورت نمی‌گیرد؟

صباغیان تصریح کرد: متاسفانه اینکه مسئول یا مدیری در نظام ما فرزندش را راهی خارج از کشور کند به یک ارزش تبدیل شده است و این موضوع را باید تهدید جدی برای کشور دانست. برخی مسئولان عمل و راه انقلابی خود را تغییر داده و عملا مسیر دیگری را می‌پیمایند و تنها مردم را به ادامه انقلابی بودن و ماندن تشویق می‌کنند.

نماینده بزرگترین حوزه انتخابیه کشور گفت: اگر قول و رفتار مسئولان یکی نباشد، مطمئن باشیم مردم دیگر به شما اطمینان نمی‌کنند. جناب آقای رئیسی منتظریم وعده شما و اینکه گفتید «اگر کسی فرزندش رفت خودش هم برود» به صورت جدی دنبال و اجرایی شود.

پایان پیام/د

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول