اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

دلیل برگزار نشدن انتخابات سازمان لیگ و تأخیر بازی هوادار و نساجی

رئیس هیأت فوتبال تهران توضیحاتی در مورد دلیل لغو بازی هوادار و نساجی ارائه کرد.

دلیل برگزار نشدن انتخابات سازمان لیگ و تأخیر بازی هوادار و نساجی

به گزارش خبرگزاری فارس، حبیب‌الله شیرازی در مورد وضعیت زمین ورزشگاه دستگردی در آستانه بازی هوادار و نساجی با توجه به بارش‌های اخیر تهران اظهار داشت: تمام تلاش خود را کردیم تا کاورهایی که از قبل طراحی شده و روی زمین را پوشانده بود به این دلیل که پر از آب شده به موقع جمع شود این کاورها را با نیم‌ساعت تأخیر جمع‌آوری کردیم و بازی رأس ساعت 15 آغاز شود.

وی در مورد انتقادات مطرح شده نسبت به اینکه چرا با افراد کمی کاورها جمع‌آوری شدند گفت: مدام تعداد جمع‌آوری‌کنندگان کاورها را زیاد کردیم پارسا (مدیر ورزشگاه دستگردی) زحمت کشید و درخواست‌های ما را اجابت کرد.خود من هم آخرین کاور را جمع کردم تا پس از انجام پروتکل‌های گرم کردن و بازگشت تیم‌ها به رختکن برای تعویض لباس، بازی را شروع کنیم. هر دو تیم باید شرایط یکسانی داشته باشند تا به شکل شایسته‌ای این مسابقه برگزار شود.

رئیس هیأت فوتبال تهران در خصوص دلیل برگزار نشدن انتخابات سازمان لیگ توضیح داد: من 5، 6 سال است عضو هیأت رئیسه سازمان لیگ هستم به هر حال با توجه به تغییرات مدیریتی فدراسیون فوتبال انتخابات سازمان لیگ هم به تأخیر افتاد اما ان‌شاءالله سریع‌تر برگزار شود تا خیال ما راحت باشد.

وی در خصوص پروتکل‌های الزامی برای برگزاری یک مسابقه عنوان کرد:‌طبق پروتکل‌ها باید شرایط برای برگزاری مسابقه فراهم باشد برخی مواقع وضعیت غیرقابل پیش‌بینی به وجود می‌آید شب گذشته پیش‌بینی بارش برف را کرده بودیم با توجه به شرایط نامساعد و ناپایدار هوا قطعا پیش‌بینی‌های لازم را داشتیم از ساعت 12 امروز هم با سهیل مهدی هماهنگ بودیم و به او گفتیم یک ساعت بازی با تأخیر برگزار می‌شود این موضوع به تیم‌ها اطلاع داده شد.وقتی به ورزشگاه آمده و دیدیم شرایط به شکلی است که باید کاورها سریع‌تر جمع‌آوری شود وضعیت را فراهم کرده تا بازی با همان یک ساعت تأخیر برگزار شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول