اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

چمران: شهرری به قطب اقتصادی، فرهنگی و گردشگری تهران تبدیل می‌شود

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: در شهرری پروژه‌های عمرانی، شهرسازی و فرهنگی زیادی در حال تکمیل شدن است که می‌تواند در منطقه ۲۰ به عنوان طرح‌های محرک توسعه عمل کند و با تکمیل پروژه‌ها شهرری به قطب اقتصادی، فرهنگی و گردشگری تهران تبدیل می‌شود.

چمران: شهرری به قطب اقتصادی، فرهنگی و گردشگری تهران تبدیل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ری، مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران در آیین مراسم افتتاح فاز نخست موزه صنعت سیمان، کارخانه تاریخی سیمان ری و برخی پروژه های شهرداری در شهرری اظهار کرد: در شهرری پروژه های عمرانی، شهرسازی و فرهنگی زیادی در حال تکمیل شدن است که می تواند در منطقه ۲۰ به عنوان طرح های محرک توسعه عمل کند و با تکمیل پروژه ها، شهرری به قطب اقتصادی، فرهنگی و گردشگری تهران تبدیل می شود.

وی گفت: امیدوارم با تکمیل پروژه فرهنگی طغرل و مجموعه فرهنگی شیخ صدوق به زودی شاهد رونق اقتصادی در شهر ری باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به هویت تاریخی و فرهنگی ری ادامه داد: امیدواریم که با تکمیل فاز دوم و استقرار شرکت های دانش بنیان اتفاقات بزرگی در شهرری روی دهد.

همچنین در ادامه حمید زمانی فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: اکنون فرمانداری ری در کنار شهرداری تهران دوش به دوش هم برای پیش برد برنامه های ارتقای کیفیت زندگی در این محدوده حرکت می کند و مدیریت سیاسی ری از پروژه نفرآباد، توسعه حرم و بسیاری از موضوعات دیگر در کنار شهرداری بوده است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول