اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

ذوالمجیدیان: صدرنشینی در لیگ و کسب سهمیه آسیا از اهداف اصلی تیم تراکتور است

مدیر تیم تراکتور گفت: برد تیم را به هواداران پرشور تراکتور تبریک گفته و انشاالله با تداوم این بردها روز به روز به صدر جدول نزدیک‌تر خواهیم شد.

ذوالمجیدیان: صدرنشینی در لیگ و کسب سهمیه آسیا از اهداف اصلی تیم تراکتور است

اکبر ذوالمجیدیان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: تیم تراکتور دیروز در یک بازی برتر موفق به شکست دادن تیم پیکان شده و مستحق کسب 3 امتیاز بازی بود و خوشحالم که با این برد به صف مدعیان پیوستیم.

وی گفت: پا به قدم خمز خوش یمن بوده و این پیروزی را به هواداران تیم تراکتور تبریک می‌گویم.

بازیکن سابق تیم تراکتور گفت: ما به نام حریفان خود کاری نداشته و هر بازی برای برد و کسب پیروزی به میدان می‌رویم و در برابر مس کرمان هم به دنبال برد و کسب تمام امتیازات خانگی هستیم.

وی تصریح کرد: هدف تیم ما صدرنشینی در لیگ برتر و کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا بوده و این با تداوم بردهای تیم محقق می‌شود و همه برای موفقیت تیم تراکتور در بازی‌های آتی هم قسم هستیم.

مدیر تیم تراکتور در مورد تفاوت بردیف و خمز گفت: هر دو از مربیان روز اروپا بوده، هر چند شاید در نحوه کار و برنامه‌های تاکتیکی تفاوت‌هایی داشته و یا از لحاظ اخلاقی عین هم نباشند که آن هم طبیعی است.

ذوالمجیدیان در مورد مصدومیت آلوز هم گفت: مصدومیت بخشی از فوتبال است و هر فوتبالیستی در مقاطع دوران بازیکنی‌اش بارها با مصدومیت مواجه می شود و در مورد آلوز قرار است فردا از وی ... گرفته شود تا مشخص شود به بازی یکشنبه می‌رسد یا خیر.

انتهای پیام/60017

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول