اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

دولت در قبال مردم خراسان‌جنوبی به وظیفه خود عمل کند

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت در قبال حضور با بصیرت مردم خراسان‌جنوبی در دور دوم سفر به این استان باید وظیفه خود را به خوبی انجام دهد.

دولت در قبال مردم خراسان‌جنوبی به وظیفه خود عمل کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حسین خسروی اسفزار، نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت تقویت ارتباطات با دنیا اظهارداشت: دنیا امروز دنیای ارتباطات است.

وی تصریح کرد: برای برطرف شدن نیازمندی‌های مردم و دولت‌ها نیاز به ایجاد این ارتباطات و تقویت آنها است.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی بر روی مناسبات مشترک فرهنگی، سیاسی و تجاری کشورها تاکید کرد و افزود: باید سفرهای بین کشورها به رشد برسد تا این مناسبات مشترک کشف شوند.

خسروی به سفر خود به کشور اکوادور اشاره داشت و اضافه کرد: سفر به اکوادور دلیل عدم حضور در سفر استانی رئیس جمهوربوده است.

وی ادامه داد: این سفر از قبل هماهنگ شده بود و باید حتما انجام می‌گرفت.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی در مورد بررسی و پاسخگویی به مطالبات مردم حوزه انتخابیه در سفر هیئت دولت به استان، یادآور شد: معمولا چند هفته قبل از سفر هیئت دولت، کار کارشناسی درباره مشکلات و مطالبات و طرح ها انجام می‌شود و ادارات کل  نیازمندی‌ها را اعلام و در استان جمع‌بندی انجام و پس از آن هم با بررسی مسئولان اولویت بندی و با حضور رئیس جمهور و وزرا در استان نهایی و تخصیص اعتبارات هم بر اساس اولویت‌ها خواهد بود که منتظریم انجام شود.

خسروی ضمن قدردانی از مردم استان برای استقبال باشکوه از رئیس جمهور در سفر دوم به استان گفت: استقبال مردم خراسان جنوبی از رئیس جمهور ناشی از بصیرت و زمان شناسی است.

خسروی با بیان اینکه حدود دو سه ماه است که کشور درگیر اغتشاشات بوده و در حالی که دشمن تلاش می‌کند تا با این شیوه هم جلوی پیشرفت کشور را بگیرد و هم مردم و جوانان را نسبت به آینده کشور مایوس و ناامید کند، عنوان کرد: اما مردم خراسان جنوبی سنگ تمام گذاشتند که این موضوع نیز حاکی از بصیرت و زمان شناسی مردم استان است.

وی افزود: مشکلات اقتصادی و معیشتی برای همه محسوس و ملموس است، اما مردم  با این حضورشان نشان دادند که جایگاه و دفاع از انقلاب و اسلام جدا از این مسائل و مشکلات است.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی از رئیس جمهور خواست همانطور که مردم خراسان‌جنوبی با حضور خود سنگ تمام گذاشتند، دولت نیز باید در مصوبات و اجرای آن وظیفه اش را انجام دهد.

خسروی با اشاره به اینکه رئیس جمهور در سفر به استان مشکلات اصلی را آب، راه، راه آهن و مسکن را بررسی کرده است، اضافه کرد: البته این موضوعات از قبل توسط مسولان استان کار کارشناسی شده و نمایندگان مجلس نیز این موارد مطرح شده است.

انتهای پیام/۶۹۰۲۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول