اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

رژه قهرمان جهان در خانه؛ ازدحام جمعیت، بازیکنان را بالگردسوار کرد+فیلم و عکس

تیم ملی آرژانتین پس از ورود به این کشور در خیابان‌های پایتخت دور افتخار زد.

رژه قهرمان جهان در خانه؛ ازدحام جمعیت، بازیکنان را بالگردسوار کرد+فیلم و عکس

به گزارش خبرگزاری فارس، رسانه آمریکایی «واشنگتن‌پست» نوشته به‌نظر می‌رسد نیمی از جمعیت آرژانتین روز گذشته در جشن قهرمانی تیم ملی فوتبال این کشور در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر شرکت داشتند.

گفته شده بیش از چهار میلیون نفر از مردم آرژانتین به خیابان‌های «بوینس آیرس» آمده بودند تا اتوبوس حامل بازیکنان این تیم را همراهی و در جشن قهرمانی آبی وسفیدها شرکت کنند.

دولت آرژانتین روز سه‌شنبه را تعطیل اعلام کرده بود و خیابان‌های مرکزی پایتخت به حدی مملو از جمعیت بود که اتوبوس حامل بازیکنان و مربیان این تیم قادر به حرکت نبود.

 

استقبال از کاروان تیم ملی آرژانتین به حدی بود که بازیکنان این تیم مجبور شدند اتوبوس را با بالگرد عوض کنند و از آسمان شاهد شادی هواداران خود باشند.

تصاویری نیز منتشر شده که نشان می‌دهد برخی از هواداران خود را از روی پل‌ها به روی اتوبوس بدون سقف تیم ملی می‌اندازند. در شادی هواداران تیم ملی آرژانتین، یک جوان ۲۴ ساله از ارتفاع سقوط کرد و جان باخت. یک کودک پنج ساله نیز به دلیل مجروحیت شدید، به کما رفته است.

 

آرژانتینی‌ها که ساعت سه بامداد روز گذشته از دوحه به بوینس‌آیرس رسیدند، باز هم با استقبال پرشور هوادار خود مواجه شده بودند.

 

 

آرژانتینی‌ها با غلبه بر فرانسه در فینال جام بیست و دوم، پس از ۳۶ سال قهرمان جهان شدند و ستاره سوم را به پیراهن خود اضافه کردند.

 

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول