اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

استانداری خراسان جنوبی؛ میزبان شهید گمنام

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان جنوبی گفت: استانداری خراسان جنوبی، افتخار میزبانی یک شهید گمنام گرانقدر را دارد.

استانداری خراسان جنوبی؛ میزبان شهید گمنام

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، ناصر ناصری، امروز سه شنبه ۲۹ آذر در جمع اعضای شورای فرهنگی استانداری، اظهار کرد: با پیگیری‌های استاندار، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با تدفین یک شهید بزرگوار در محل استانداری موافقت کرده است.

وی تصریح کرد: مراسم تدفین این شهید بزرگوار، همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در محل استانداری برگزار می‌شود.

معاون استاندار، شهید شدن را اوج تعالی انسان عنوان کرد و گفت: در دین اسلام، هیچ حرکتی بهتر و گران بهاتر از شهادت و کشته شدن در راه خدا عنوان نشده است؛ انسانی که در راه خدا شهید می‌شود، استحکام جامعه را حفظ و تضمین می‌کند.

وی ادامه داد: شهیدان با فدا کردن جان خود، پایه‌های اقتدار کشور را محکم کردند، لذا همه ما وظیفه داریم در قبال این از خودگذشتگی، شهدا را تکریم کرده و یادشان را زنده نگهداریم.

معاون استاندار از برنامه‌های استانداری ویژه ایام فاطمیه گفت و اظهار کرد: بنا به درخواست همکاران و استقبالی که از مراسم عزاداری ایام محرم صورت گرفت، در ایام فاطمیه هم مراسم عزاداری خواهیم داشت؛ مراسم عزاداری ایام فاطمیه روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه؛ ۴ تا ۶ دی ماه از ساعت ۱۸ در محل استانداری برگزار می‌شود.

پایان پیام/۳۶۳۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول