اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امنیتی و دفاعی

امیر دلاوری: چهارمین المپیاد علمی و ورزشی دانشجویان افسری ارتش برگزار می‌شود

معاون تربیت و آموزش نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: چهارمین المپیاد علمی و ورزشی دانشجویان دانشگاه‌های افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران به میزبانی دانشگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) برگزار می‌شود.

امیر دلاوری: چهارمین المپیاد علمی و ورزشی دانشجویان افسری ارتش برگزار می‌شود

امیر سرتیپ علی دلاوری معاون تربیت و آموزش نیروی پدافند هوایی ارتش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، از برگزاری چهارمین المپیاد علمی و ورزشی دانشجویان دانشگاه های افسری ارتش خبر داد و گفت: این المپیاد یادواره شهید آبشناسان به میزبانی دانشگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) از فردا (سه‌شنبه 29 آذرماه) به مدت سه روز برگزار می‌شود.

وی افزود: در این مسابقات، دانشجویان 6 دانشگاه افسری ارتش شامل دانشگاه افسری امام علی(ع) نیروی زمینی ارتش، دانشگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) نیروی پدافند هوایی ارتش، دانشگاه شهید ستاری نیروی هوایی ارتش، دانشگاه علوم و فنون دریایی امام خمینی(ره) نیروی دریایی ارتش، دانشگاه علوم و فنون فارابی و همچنین علوم پزشکی ارتش برگزار می‌شود. 

معاون تربیت و آموزش نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه چهارمین المپیاد دانشجویان افسری ارتش در دو حوزه علمی و ورزشی برگزار می شود، بیان کرد: حوزه علمی این المپیاد شامل دروس علمی، آکادمیک و نظامی است. حوزه ورزشی این المپیاد نیز سه رشته ورزشی دوومیدانی، تیراندازی و شنا را شامل می‌شود.

امیر دلاوری در ادامه از حضور 120 دانشجوی افسری ارتش در این مسابقات خبر داد و گفت: از هر دانشگاه 20 دانشجوی برتر و نخبه انتخاب شده و قرار است از فردا در این المپیاد شرکت کنند. 

وی در پایان درباره جوایز این مسابقات اعلام کرد: ما برای دانشجویانی که در این مسابقات حائز رتبه شوند علاوه بر جوایز نقدی و معنوی، شرایط ادامه تحصیل آن‌ها با بورس تحصیلی فراهم شده و جذب دانشگاه‌های ارتش می‌شوند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول