اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

۲۴۶ مرکز نیکوکاری یاری‌گر محرومان در همدان

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان همدان گفت: ۲۴۶ مرکز نیکوکاری با همکاری کمیته امداد در خدمات‌رسانی به محرومان یاری‌گر هستند.

۲۴۶ مرکز نیکوکاری یاری‌گر محرومان در همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، غلامرضا صیادزاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: قبل از راه‌اندازی این مراکز تمام کارهای کمیته امداد شامل کمک برای ازدواج، جهیزیه، درمان و سایر خدمات به‌ صورت اداری انجام می‌شد، اما با راه‌اندازی مراکز نیکوکاری بخشی از این خدمات از طریق این مراکز به مردم ارائه می‌شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۲۴۶ مرکز نیکوکاری در سه بخش محله‌محور، تخصصی و صنفی با شعار مردم برای مردم در استان همدان برای خدمت‌رسانی به نیازمندان در حال فعالیت هستند که ۱۷۱ مرکز در سطح شهرهای استان و ۷۵ مرکز نیز در سطح دهستان‌های استان در حال فعالیت هستند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد همدان تأکید کرد: از کل مراکز نیکوکاری استان، ۱۵۶ مرکز در مساجد و ۹۰ مرکز خارج از مساجد در حال فعالیت هستند.

وی تصریح کرد: افراد نیازمند و یا کسانی که خانواده نیازمندی را شناسایی کرده‌اند می‌توانند به مراکز نیکوکاری محله مراجعه کنند تا هماهنگی‌های لازم برای ثبت اطلاعات افراد نیازمند و بررسی وضعیت آنان برای ارائه خدمات مورد نیاز انجام شود.

صیادزاده در پایان تعداد خیرین مراکز نیکوکاری را ۶ هزار و ۵۳۰ نفر اعلام کرد و افزود: این مراکز با مشارکت در امور خیر و شناسایی و کمک به محرومان بسیار پرتلاش هستند و کمیته امداد را در این امر مهم یاری می‌رسانند.

انتهای پیام/۸۹۰۰۳/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول