اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  حقوقی و قضایی

سازمان تعزیرات: رسیدگی به تخلفات بازار شب‌یلدا در محل انجام می‌شود

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از تخلف سازمان تعزیرات حکومتی، اعلام کرد: سازمان آمادگی لازم جهت اعزام گشت برای کنترل بازار شب یلدا و جلوگیری از افزایش قیمت‌ها را دارد تا بلافاصله و در محل به تخلفات رسیدگی شود.

سازمان تعزیرات: رسیدگی به تخلفات بازار شب‌یلدا در محل انجام می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از قوه قضائیه، محمد علی اسفنانی در خصوص اقدامات سازمان تعزیرات حکومتی جهت کنترل بازار و بمنظور جلوگیری از افزایش قیمت اجناس در آستانه شب یلدا، اظهارکرد: هر ساله در روزهای نزدیک به شب یلدا برای کنترل بازار و قیمت اجناس طرح ویژه‌ای اجرا می‌شد.

وی افزود: در سالجاری این کار به جهاد کشاورزی و اتاق‌های اصناف محول شده تا بازرسی‌ از بازار را افزایش دهند و در صورت تشکیل پرونده‌هایی تحت عنوان تخلفات موضوع صلاحیت تعزیرات آنها را جهت رسیدگی به شعب سازمان تعزیرات حکومتی ارسال کنند.

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از تخلف سازمان تعزیرات حکومتی با بیان اینکه سازمان تعزیرات گشت‌های میدانی خود را متوقف کرده است، تصریح کرد: بنا شده امسال سازمان تعزیرات جهادکشاورزی، صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف را برای کنترل بازار و قیمت اجناس همراهی کنند و حضور آن‌ها پررنگ‌تر شده است بخصوص اینکه اتاق اصناف طرحی را پیگیری می کند تا در روزهای نزدیک به شب یلدا کالاها را بصورت فوق‌العاده و با اعمال تخفیف عرضه شود.

 اسفنانی ادامه داد: دستگاه های مربوطه که کار نظارت به آنها محول شده است اگر نسبت به عرضه کالاهایی که مخصوص شب یلدا است تخلفی مشاهده کنند به سازمان تعزیرات حکومتی گزارش می‌کنند و سازمان این آمادگی را دارد تا نسبت به پرونده‌ این تخلفات رسیدگی کرده و احکام لازم را صادر کند.

وی با اشاره به افزایش تعداد بازرسان نسبت به سال‌های گذشته برای نظارت بر بازار، گفت: وزارت جهاد کشاورزی نیز بازرس‌های ویژه‌ای در این زمینه اختصاص داده تا در کنار بازرس‌های اتاق اصناف و وزارت صنعت، معدن و تجارت بر عرضه کالاهای موضوع جهاد کشاورزی، مانند محصولات خام دامی یا عمده مصرف شب یلدا نظارت کنند.

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از تخلف سازمان تعزیرات حکومتی، همچنین تاکید کرد: سازمان تعزیرات حکومتی آماده است تا هرجایی که اعلام کنند و نیاز به حضور گشت سازمان وجود داشته باشد باتوجه به ضرورت تعدادی گشت اعزام کند تا بلافاصله و در محل به تخلفات رسیدگی کنند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول