اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

راه اندازی ۷۰۰ طرح اشتغال‌زایی برای نیازمندان شهرستان چرداول

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام از راه اندازی 70 طرح اشتغال زایی در شهرستان چرداول خبر داد.

راه اندازی ۷۰۰ طرح اشتغال‌زایی برای نیازمندان شهرستان چرداول

رضا طاهری، مدیرکل کمیته امداد استان ایلام صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: اشتغال مهم‌ترین برنامه کمیته امداد استان ایلام برای توانمندسازی و رضایتمندی خانواده‌های نیازمند است، برنامه کمیته امداد این است که در زمینه اشتغال تا پایان امسال به همه تعهدات خود عمل کند.

وی افزود : ۷۰۰ طرح اشتغال‌زایی برای نیازمندان چرداول راه اندازی می‌شود که تاکنون ۴۵۰ طرح اشتغال برای نیازمندان چرداول انجام شده و تا پایان سال ۱۰۰ درصد تعهدات امداد در این زمینه اجرایی می‌شود.

طاهری گفت: در راستای کمک به معیشت خانواده‌ها و نیازمندان امداد برنامه‌های جانبی گوناگونی از جمله توزیع گوشت و مرغ، توزبع کالا، جهیزیه و خدمات دیگر را در دستور کار خود قرار داده است.

مدیرکل کمیته امداد ایلام ضمن اشاره به اینکه شهرستان چرداول برنامه‌های توانمندسازی و اشتغال به خوبی پیش رفته و برای عمل به همه تعهدات نیازمند همکاری بانک‌ها و حوزه فرمانداری هستیم. اظهار کرد :در زمینه مسکن مددجویان چنانچه زمین مناسب در اختیار امداد و خانواده‌ها قرار گیرد مشکل خانواده‌های واجد شرایط در کمترین زمان ممکن برطرف می‌شود.

پایان پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول