اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

100 کیلومتر راه روستایی در سیستان و بلوچستان می‌شود

مدیرکل حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت: امسال 60 کیلومتر راه روستایی احداث شده که تا پایان امسال پیش بینی می شود به 100 کیلومتر برسد.

100 کیلومتر راه روستایی در سیستان و بلوچستان می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، ایوب کرد امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در زاهدان اظهار کرد: امسال 21 میلیون تردد در محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان انجام شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل 37 درصد رشد را نشان می دهد.

مدیرکل حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان با اشاره به فعالیت ۶۲ شرکت،موسسه و شعب مسافری در حوزه تحت پوشش‌ این اداره کل، ادامه داد: بیش از ۲هزار راننده در بخش مسافری و بیش از هزار دستگاه ناوگان اتوبوسی فعال نسبت به جابجایی مسافرین اقدام می نمایند.

وی افزود: در راستای سفر ایمن مسافران در محورهای مواصلاتی با ناوگان حمل و نقل مسافری اعم از اتوبوس ،مینی بوس و سواری طرح کنترل و نظارت هم در محل پایانه های مسافربری و هم در طول محورهای مواصلاتی تحت پوشش اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان بصورت مستمر صورت می گیرد.

کرد از جابجایی ۲میلیون‌و ۷۷۹هزار و ۹۱۳ تن کالا طی ۸ماهه سالجاری در این استان خبر داد و گفت: از این میزان جابجایی کالا ۲ میلیون و ۲۹۲ هزارو۴۸۱ تن کالا، درون استانی با ۱۳۲ هزارو ۱۲۸ دستگاه کامیون و ۴۸۷ هزارو ۴۳۲ تن کالا برون استانی بوده و توسط ۳۴ هزارو ۳۰۳ دستگاه کامیون جابجا شده است.

مدیرکل حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت: در سال جاری 4 هزار عدد علائم ایمنی در محورهای مواصلاتی نصب شده است اما در همین برهه زمانی نیز به میزان 10 میلیارد تومان علائم  ایمنی به سرقت رفته که قطعا در افزایش تصادفات جاده ای موثر است.

وی ادامه داد: از اول امسال 60 کیلومتر راه روستایی احداث شده که تا پایان امسال پیش بینی می شود به 100 کیلومتر برسد.

مدیرکل حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت: در سال جاری 735 کیلومتر روکش آسفالت در محورهای سیستان و بلوچستان انجام شده که از این منظر رتبه اول را در کشور کسب کرده ایم.

وی افزود: در 8 ماهه امسال یک میلیون مسافر از پایانه های مرزی استان جا به جا شده اند که از این تعداد 457 هزار و 560 نفر بیرون استان و ما بقی داخل استان جا به جا شده اند.

پایان پیام/3139

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول