اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

نماینده مجلس: دروغ پراکنانی که به آشوب‌ها دامن زدند باید هزینه کارشان را بپردازند

نماینده مردم سبزوار در مجلس گفت: کسانی که با توییت‌ها و فضاسازی‌ها و دروغ پراکنی‌های خود به فریب جوانان و نوجوانان پرداختند و آنها را برای آشوب و اغتشاش در جامعه تحریک و ترغیب کردند باید هزینه کار خود را بپردازند.

نماینده مجلس: دروغ پراکنانی که به آشوب‌ها دامن زدند باید هزینه کارشان را بپردازند

بهروز محبی‌ نجم‌آبادی نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با اشاره به احکام صادره از سوی قوه قضاییه برای برخورد با اغتشاشگران گفت: احکام صادر شده از سوی دستگاه قضا برای عوامل اصلی اغتشاشات اخیر در یک فرآیند کاملاً قانونی و به دور از رفتارهای سلیقه‌ای صادر شده که این اقدام قوه قضائیه اقدامی قابل حمایت است.

وی افزود: کسانی که با توییت‌ها و فضاسازی‌ها و دروغ پراکنی های خود به فریب جوانان و نوجوانان پرداختند و آنها را برای آشوب و اغتشاش در جامعه تحریک و ترغیب کردند باید هزینه کار خود را بپردازند.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: کسی که هنجارشکنی می‌کند، قانون را زیر پا می‌گذارد و دیگران را به قانون گریزی و قانون‌شکنی ترغیب و تشویق می‌کند، در مقابل عملکرد خود مسئول است و باید پاسخگو باشد.

محبی نجم آبادی خاطرنشان کرد: روند رسیدگی به پرونده‌های عوامل اصلی اغتشاش و متخلفین از قانون و احکام صادره برای آنها هیچ وقت منافی رأفت و رحمت اسلامی نیست؛ چراکه با کسی که عالمانه و آگاهانه دست به اقدامی خلاف قانون می‌زند و دیگران را هم برای این کار ترغیب و تشویق و تحریک می‌کند باید هزینه کار خود را بپردازد.

وی افزود: در ادامه مسیر رسیدگی به پرونده‌های متخلفان و عوامل اصلی اغتشاشات اخیر نیز باید متناسب با جرم صورت‌گرفته احکام قضایی صادر شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول