اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

علیزاده: دست‌های پشت پرده به فوتبال ضرر می‌زنند/ چرا قبل از دربی این تغییرات انجام شد؟

معاون مستعفی باشگاه مس رفسنجان به تغییرات مدیریتی این باشگاه اعتراض کرد.

علیزاده: دست‌های پشت پرده به فوتبال ضرر می‌زنند/ چرا قبل از دربی این تغییرات انجام شد؟

علی علیزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص استعفا از باشگاه مس رفسنجان، اظهار داشت: تغییرات مدیریتی در هر سیستمی حق آن مجموعه است ولی چرا این زمان تغییرات اعمال شد؟ چرا 20 روز قبل این کار را نکردند؟ چرا در نیم فصل تغییر ندادند؟ چرا در آستانه دربی مقابل مس کرمان این اتفاق افتاد؟

وی افزود: متاسفانه هر موقع سیاست در ورزش دخیل می‌شود، ضررش به ورزش می‌رسد. من و دیگر اهالی ورزش سیاسی و وابسته به طیفی نیستیم. کار ورزشی خودمان را انجام می‌دهیم. الان هم قطعا باشگاه ورزشی مس رفسنجان ضرر می‌کند. شک نکنید جمع و جور کردن این تیم کار سختی است. به همین خاطر خیلی ناراحت شدم و استعفای خودم را به نماینده و فرماندار شهرمان هم اعلام کردم. البته حسین پورمحمدی سرپرست جدید باشگاه هنوز استعفای من را قبول نکرده اما واقعا کار کردن سخت است.

معاون مستعفی باشگاه مس رفسنجان در مورد اینکه آیا ممکن است دوباره به این باشگاه برگردد، گفت: فکر نمی‌کنم. خیلی سخت است. نماینده شهر یا یک استان 4 سال کار می کند و بعد از 4 سال می‌گویند بررسی کنیم ببینیم چه کار کرده است. ما به عنوان نماینده ورزشی رفسنجان هستیم. تیم مدیریتی ما 3 سال و نیم برای این شهر زحمت کشید. بیایید زیرساخت‌های ما را ببینید. باشگاهی که یکی دو تیم لیگ برتری داشت الان 9-8 تیم لیگ برتری در رشته‌های مختلف دارد.

وی افزود: تلاش کردیم رزومه خیلی خوبی داشته باشیم. فکر می‌کنم اقدامات در این مدت هم کارهای بسیار مثبتی برای ورزش رفسنجان انجام دادیم. به خاطر همین تصمیم گیری در این مورد خیلی سخت اما در نهایت این تصمیم را گرفتم که جدا شوم. بازگشت من خیلی سخت است. با زیندینی رفت و آمد خانوادگی داشتم. شاید از نظر حرفه‌ای بگویید که احساسی تصمیم می‌گیرم اما از نظر اخلاقی درست نبود بمانم. اصلا به نظرم این تصمیم احساسی نیست. همهما ایرانی‌ها قلبی داریم. وقتی چند سال با مجموعه‌ای کار می‌کنید سخت است وقتی آن مجموعه می‌رود به کارتان ادامه بدهید. پورمحمدی هم حتما مدیر توانمندی است که او را انتصاب کرده‌اند اما کار بسیار سختی دارد. دیروز به خود او هم گفتم.

علیزاده در مورد دلیل برکناری مجید زیندینی از مدیرعاملی باشگاه، عنوان کرد: یک تصمیم غلط مدیریتی بود. به گفته مسئولان و اساتید ورزشی در سه سال و نیم گذشته کارهای بسیار خوبی توسط این تیم مدیریتی انجام شده اما متاسفانه آن‌ها را نادیده گرفتند. به تیم برنده نباید دست زد اما اذیت کردند. با اینحال برای تیم مدیریتی جدید آرزوی موفقیت می‌کنم. ان‌شاالله بتوانند همین راهی که رفتیم را به شکل بهتری ادامه بدهند.

وی در خصوص اینکه آیا صنایع ملی مس را مقصر این ماجرا می‌داند، گفت: هم صنایع ملی و هم مسئولان ارشد شهر رفسنجان را مقصر می‌دانم. الان وقت این کار نبود. باید تعامل می‌کردند. حق صنایع مس است که تغییرات مورد نظرش را اعمال کند اما الان که وارد کوران مسابقات می‌شویم، موقع این کار نبود. در ابتدای جام جهانی مدیریت را عوض می‌کردند. چرا سه روز قبل از دربی این کار را کردند؟

علیزاده افزود: صددرصد دست‌هایی پشت پرده است. هرموقع سیاسیون دخالت می‌کنند ورزش به ناکجا آباد کشیده می‌شود. البته این بخش منفی ماجرا است که عجولانه تصمیم گرفتند. بخش مثبت هم دارد که کمک کردند. الان باشگاه مس و شهر رفسنجان ضرر می‌کند و ضرر آن به استان می‌رسد. ما می‌خواستیم بازوی توانمندی در کنار فدراسیون فوتبال باشیم. فکر می‌کنم فوتبال از این اتفاق ضرر می‌کند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول