اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

رئیس مجمع نمایندگان خراسان‌جنوبی: همکاری دولت و مجلس در نقطه خوبی است/ طرح کوله بری در خراسان جنوبی اجرا شود

رئیس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی با بیان اینکه همکاری‌های دولت و مجلس در نقطه بسیار خوبی قرار گرفته است، بیان کرد: خراسان جنوبی جزو اولین استان‌های مقصد سفر در دولت اول بود و از این جهت مباحثی مهم در مصوبات آن دیده نشد.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان‌جنوبی: همکاری دولت و مجلس در نقطه خوبی است/ طرح کوله بری در خراسان جنوبی اجرا شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مصطفی نخعی، رئیس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی عصر جمعه در شورای توسعه و برنامه ریزی خراسان جنوبی که با حضور رئیس جمهور برگزار شد، اظهار داشت: از حضور میدانی رئیس جمهور و دولتمردان در بین مردم تشکر می‌کند کنم که واقعاً برای جامعه امید بخش است.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی با اشاره به حضور رئیس جمهور در منطقه مرزی لانو و شهرستان نهبندان بیان کرد: حضور در بین مردم و پیگیری دیپلماسی منطقه‌ای و گره نزدن کارها به تحریم‌ها از نقاط قوت دولت سیزدهم است.

نخعی با بیان اینکه همکاری‌های دولت و مجلس در نقطه بسیار خوبی قرار گرفته است، بیان کرد: خراسان جنوبی جزو اولین استان‌های مقصد سفر در دولت اول بود و از این جهت مباحثی مهم در مصوبات آن دیده نشد.

وی گفت: از این جهت درخواست مصوبات جدید در دومین دور سفر و البته پیگیری اجرایی شدن مصوبات دور اول سفرها را داریم.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان با تأکید بر اینکه تکمیل زیر ساخت‌ها از جمله در بخش راه‌ها و راه آهن همچنان از درخواست‌های مردم خراسان جنوبی است، گفت: پروژه راه آهن خراسان جنوبی نیازمند نگاه ویژه است چرا که خطوط ریلی از زیر بناهای توسعه است.

نخعی با بیان اینکه با اعتبارات قطره چکانی مشکل جاده‌های خراسان جنوبی رفع نمی‌شود، بیان کرد: متأسفانه در جاده‌های خراسان جنوبی بسیاری از خانواده‌ها داغدار می‌شوند و همچنان یکی از مطالبات بهسازی راه‌های مواصلاتی استان است.

وی با تأکید بر اینکه خراسان جنوبی از نظر انرژی (گاز و …) بسیار ضعیف است، بیان کرد: در مورد عوائد سوخت مرز نشینی بسیار خرسندیم که رئیس جمهور دستور پرداخت یک مرحله آن برای مرزنشینان خراسان جنوبی را دادند.

نخعی گفت: در سیستان و بلوچستان خوشبختانه طرح کوله بری و طرح رزاق اجرا می‌شود که در خواست داریم طرح کوله بری برای همه خراسان جنوبی و طرح رزاق برای جنوب استان اجرایی شود.

پایان پیام/۳۶۳۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول