اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

طرح هادی در ۴۵ روستای گنبدکاووس در حال اجرا است/ ۱۰۰ هزار‌مترمربع از معابر روستایی گنبدکاووس آسفالت می‌شود

مدیر بنیاد مسکن شهرستان گنبدکاووس گفت: با اعتبار مصوب سال ۱۴۰۰ مبلغ حدود ۵۸ میلیارد تومان با احتساب اعتبارات از محل قیر رایگان طرح هادی در ۴۵ روستای گنبدکاووس در حال اجرا است.

طرح هادی در ۴۵ روستای گنبدکاووس در حال اجرا است/ ۱۰۰ هزار‌مترمربع از معابر روستایی گنبدکاووس آسفالت می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس مرتضی صابری صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در بخش عمران روستاهای شهرستان گنبدکاووس با اعتبار مصوب سال ۱۴۰۰ مبلغ حدود ۵۸ میلیارد تومان با احتساب اعتبارات از محل قیر، طرح هادی در ۴۵ روستای این شهرستان، بازنگری طرح هادی در ۱۹ روستا و تهیه طرح توسعه ماده ۲۷ قانون برنامه ششم توسعه در ۲۰ روستا متناسب با تخصیص اعتبار هر پروژه در حال اجرا است.

وی تصریح کرد: بازنگری طرح هادی روستاها از جمله اقدامات با ارزش بوده که در این راستا مدیرکل بنیاد مسکن پیگیری های لازم را داشته و ۱۹ روستای شهرستان در دستور کار بود که با پیگیری های مدیرکل بنیاد مسکن و مسئولان شهرستان تعداد ۱۶ روستای دیگر نیز در دستور کار قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با مشارکت دهیاران از محل اعتبارات قیر رایگان آسفالت معابر ۲۰ روستای گنبدکاووس به مساحت حدود ۱۰۰ هزار مترمربع در دستور کار قرار گرفت.

مدیر بنیاد مسکن شهرستان گنبدکاووس صدور سند روستایی را از دیگر اقدامات و فعالیت های این بنیاد برشمرد و خاطرنشان کرد: در هفت ماه امسال با مشارکت و همکاری ویژه رئیس اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان گنبدکاووس بیش از ۳۰۰ جلد سند مالکیت به منظور مالکیت بخشی به واحدهای مسکونی روستایی صادر شد. از ابتدای این طرح تاکنون بیش از ۱۸ هزار جلد سندمالکیت روستایی در شهرستان گنبدکاووس صادر شده است.

وی در خصوص طرح نهضت ملی مسکن در گنبدکاووس بیان کرد: شهر گنبدکاووس جزو شهرهای بالای ۱۰۰ هزار نفر جمعیت بوده و در طرح نهضت ملی مسکن بعنوان کارگزار راه و شهرسازی مشارکت داشته و در این راستا تعداد ۹۶ واحد مسکن شهری را در حال احداث دارد.

صابری گفت: این پروژه تاکنون ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تلاش داریم تا بخشی از این واحدهای مسکونی را در فروردین سال ۱۴۰۲ همزمان با سالروز تشکیل حساب ۱۰۰ امام خمینی(ره) به بهره برداری برسانیم.

وی ادامه داد: در بخش انبوه سازی مسکن نیز تعداد ۱۱۰ واحد در مراحل مختلف اجرایی بوده که در اراضی تملکی این بنیاد احداث می شود.

مدیر بنیاد مسکن شهرستان گنبدکاووس یاداور شد: هیچ پروژه ی بدون مشارکت و همکاری مدیران دستگاه های اجرایی میسر نبوده و خوشبختانه در اجرای طرح نهضت ملی مسکن و اجرای اقدامات بنیاد مسکن گنبدکاووس مدیرکل بنیاد مسکن گلستان، نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه و فرماندار شهرستان همراهی و مساعدت خوبی داشتند که قابل تقدیر است.

انتهای پیام/۸۳۰۲۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول