اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

تأیید ابطال انتخابات شورای شهر ماهدشت

در زمان برگزاری انتخابات شورای شهر ماهدشت تخلفاتی صورت گرفت که قابل اغماض نبود، لذا هیأت عالی نظارت بر انتخابات استان پیشنهاد ابطال این انتخابات را به هیأت مرکزی نظـارت ارائه‌ و پس از بررسی اسنـاد و مدارک این ابطال تائیـد شد.

تأیید ابطال انتخابات شورای شهر ماهدشت

 به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، مهدی عسگری، نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی گفت: در زمان برگزاری انتخابات شورای شهر ماهدشت متاسفانه تخلفات گسترده‌ای صورت گرفت که قابل اغماض نبود، لذا هیأت عالی نظارت بر انتخابات استان متشکل از نمایندگان استان در مجـلس شـورای اسلامـی پیشنهاد ابطال این انتخابات را به هیأت مرکزی نظـارت ارائه‌ و پس از بررسی اسنـاد و مدارک این ابطال تائیـد شد.

وی افزود: با اعتـراض تعدادی از کاندیـداها، پرونده‌ای در دیوان عدالت اداری تشکیل و متاسفانه بدون هیچ ضرورتی، دستـور موقـت مبنی بر تشکیل شورا در این شهر صادر گردید که مورد اعتراض قاطبه مردم قرار گرفت.

عسگری ادامه داد: با پیگیری‌های جدی و مداوم و حمایت مردم عزیز سرانجام دادگاه تجدیدنظر دیوان عدالت اداری در تاریخ 16 آذر 1401 حکم به تایید نظر هیأت نظارت و ابطال انتخابات شورای شهر ماهدشت صادر نمود.

وی ادامه داد: هرچند گذشت بیش از یکسال برای چنین موضوعی که مستقیما با حقوق عامه مرتبط است زمان زیادی است و تشکیل شورا با دستور موقت شهر را دچار چالش‌ها و مشکلات زیادی کرده است اما در عین حال به سهم خود تلاش کردیم که حتی‌المقدور از تضییع بیشتر حقوق مردم جلوگیری شود.

پایان پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول