اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

۴۱۸ هکتار از اراضی جنگلی و مرتعی چهارمحال و بختیاری خلع ید شد/ مبارزه با قاچاقچیان بدون اغماض اعمال می‌شود

جانشین فرماندهی یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری گفت:در سال جاری در قالب ۲۵۳ فقره پرونده از ۴۱۸ هکتار اراضی جنگلی و مرتعی استان خلع ید شد که نسبت به زمان مشابه سال گذشته ۱۸ درصد افزایش داشته است.

۴۱۸ هکتار از اراضی جنگلی و مرتعی چهارمحال و بختیاری خلع ید شد/ مبارزه با قاچاقچیان بدون اغماض اعمال می‌شود

ایمان اسکندری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را از دلایل افزایش قاچاق زغال و چوب در استان دانست و گفت: سود سرشار حاصل از قاچاق و تناسب نداشتن مجازات در این حوزه سبب رونق قاچاق شده است اما در برخورد با قاچاقچیان هیچ ملاحظه‌ای نداریم و شفاف و بدون اغماض عمل می‌کنیم.

جانشین فرماندهی یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری افزود: برای جلوگیری از حمل محموله‌های قاچاق در حال کسب مجوزات لازم برای راه‌اندازی سایت ایست و بازرسی هستیم.

وی جنگل‌کاری اقتصادی را از جمله اقدامات زیربنایی برای مقابله با قاچاق دانست و ادامه داد: مراجع قضایی با ایجاد عوامل بازدارنده در طول مدت مبارزه با قاچاقچیان همکاری‌های خوبی با این ارگان داشتند.

اسکندری به جمع‌آوری زغال در مغازه و انبارها اشاره کرد و گفت: طبق ماده ۲۵ مبارزه با قاچاق، با قاچاقچیان مقابله می‌کنیم که در این راستا روستاهایی که عملیات تخریب جنگل انجام می‌دادند و کوره زغال داشتند اکنون تحت مدیریت هستند.

وی در پایان بیان داشت: در سال جاری در قالب ۲۵۳ فقره پرونده از ۴۱۸ هکتار اراضی جنگلی و مرتعی استان خلع ید شد که نسبت به زمان مشابه سال گذشته ۱۸ درصد افزایش داشته است.

پایان پیام/ ۶۸۰۳۶ 
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول