اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  حج و زیارت و وقف

فراخوان پزشکان حج ۱۴۰۲ اعلام شد/ شرایط جذب پزشکان در حج آینده

مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر در فراخوانی ضمن اعلام شرایط جذب پزشکان برای حج ۱۴۰۲، از آغاز ثبت‌نام پزشکان در حج سال آینده خبر داد.

فراخوان پزشکان حج ۱۴۰۲ اعلام شد/ شرایط جذب پزشکان در حج آینده

به گزارش خبرگزاری فارس، مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر برای جذب پزشکان در حج ۱۴۰۲ فراخوانی داد که با توجه به شروع فرایند عملیات بهداشتی و درمانی حج سال ۱۴۰۲ این مرکز در نظر دارد از بین متقاضیان پزشک عمومی، متخصص داخلی و متخصص طب اورژانس واجد شرایط برای ارائه خدمت به زائران بیت‌الله‌الحرام دعوت کند.

همچنین در این فراخوان آمده است: متقاضیان نسبت به ثبت‌نام و شرکت در فراخوان مربوطه در سامانه جذب و اعزام مرکز پزشکی حج و زیارت به آدرس REG.HMC.IR حداکثر تا تاریخ ۳۰ آذر ۱۴۰۱ اقدام کنند و پس از بررسی اطلاعات ثبت‌نام و احراز شرایط اولیه، زمان مصاحبه حضوری اعلام خواهد شد.

در این فراخوان شرایط احراز اینگونه اعلام شده است که با توجه به شرایط و ضوابط، فقط متقاضیان مرد، متأهل و افراد با حداکثر ۴۵ سال سن مورد نیاز هستند و دانشجویان در حال تحصیل نمی‌توانند در این فراخوان شرکت کنند.

پزشک عمومی، متخصص داخلی و متخصص طب اورژانس پزشکان نیز باید سابقه تشرف به حج با مرکز پزشکی (سال اولی) نداشته باشند.

به گزارش فارس، هنوز تفاهم‌نامه حج تمتع بین ایران و عربستان منعقد نشده است اما رایزنی اولیه با طرف سعودی صورت گرفته و از طرفی هم مسؤولان عربستان از پذیرش زائران خانه خدا بدون محدودیت و همچون سال‌های قبل از کرونا خبر داده‌اند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول