اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  اقتصاد بین الملل

بیروت: رژیم صهیونیستی با دروغ‌پراکنی دنبال تخریب گردشگری لبنان است

انجمن حمل و نقل هوایی لبنان ادعاها درباره انتقال سلاح از طریق فرودگاه بیروت را رد کرد و گفت: رژیم صهیونیستی با دروغ‌پراکنی به دنبال ضربه زدن به گردشگری لبنان است.

بیروت: رژیم صهیونیستی با دروغ‌پراکنی دنبال تخریب گردشگری لبنان است

به گزارش گروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از النشره، لبنان بار دیگر با صدور بیانیه‌ای ادعاهای رسانه‌های رژیم صهیونیستی درباره انتقال سلاح از طریق فرودگاه بین المللی بیروت را رد کرد.

بر اساس بیانیه صادر شده توسط انجمن حمل و نقل هوایی لبنان و گزارش سایت النشره، این ادعاها بی اساس است و هدف آن ضربه زدن به فصل گردشگری در لبنان است.

این انجمن تصریح کرد: دشمن صهیونیستی این ادعا را به عنوان اطلاعات تایید شده تلقی کرده و به همین دلیل از طریق تریبون‌های رسانه‌ای خود شروع به هشدار دادن برای حمله به فرودگاه بیروت کرد.

انجمن حمل و نقل هوایی لبنان تاکید کرد: هدف از این داستان‌های ساختگی ضربه زدن به فصل گردشگری لبنان به‌ویژه در ایام کریسمس و سال نو و فصل گردشگری زمستانی است و رژیم دشمن و هرکسی که این دروغ‌ها را ترویج می‌کند باید یک سند برای داستان سرایی و گمراه سازی‌های خود ارائه دهند.

در این بیانیه از رسانه‌های لبنان و غیر آنها خواسته شده است پس از هماهنگی با دستگاه امنیتی فرودگاه بیروت وزارت کشور، شهرداری ها و وزارت حمل و نقل لبنان از تاسیسات فرودگاه بازدید کنند تا حقایق را آنگونه که در میدان می‌بینند گزارش دهند، زیرا قاعده قانونی می‌گوید مدعی باید ادعای خود را ثابت کند.. پس از دروغ و گمراهی و محاصره دست بردارید.

در پی ادعای رسانه‌هایی عبری-عربی درباره انتقال سلاح از ایران به حزب‌الله از طریق فرودگاه بیروت «بسام مولوی» وزیر کشور لبنان در فرودگاه بیروت  و «فادی الحسن» مدیرکل هواپیمایی مسافربری لبنان، این  گزارش‌ها را بی اساس دانستند و تاکید کردند: انتشار چنین گزارشی در چنین زمانی (در آستانه تعطیلات کریسمس و سال نوی میلادی) به وجهه فرودگاه لبنان آسیب می‌زند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول