اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

شرایط به کارگیری افراد در پلیس کودکان و نوجوانان مشخص شد

عضو کمیسیون قضایی مجلس گفت: اعضای این کمیسیون در نشست امروز خود شرایط جذب افراد در پلیس اطفال و نوجوانان را مشخص کردند.

شرایط به کارگیری افراد در پلیس کودکان و نوجوانان مشخص شد

حسینعلی حاجی‌دلیگانی عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره به جزئیاتی از جلسه امروز(سه‌شنبه، 22 آذر) این کمیسیون،گفت: در جلسه امروز لایحه پلیس اطفال و نوجوانان در دستورکار اعضای کمیسیون قرار داشت که سه ماده از این لایحه به تصویب نمایندگان رسید.

وی افزود: اعضای کمیسیون در این جلسه مصوب کردند که پلیس اطفال و نوجوانان به طور مستقیم زیر نظر فرماندهی کل انتظامی کشور به انجام مأموریت‌های خود بپردازد و فعالیت داشته باشد.

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی اظهار  کرد: همچنین اعضای کمیسیون شرایط جذب افراد در پلیس کودکان و نوجوانان را مشخص کردند و حداقل مدرک تحصیلی برای جذب در این بخش مدرک کاردانی تعیین شد.

حاجی‌دلیگانی خاطرنشان کرد: علاوه بر این، اعضای کمیسیون مصوب کردند که افراد به کار گرفته شده به عنوان پلیس اطفال علاوه بر اینکه باید شرایط مورد نظر برای جذب در نیروی انتظامی را داشته باشند، باید دوره‌های لازم را برای نحوه برخورد با اطفال و نوجوانان گذرانده باشند.

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس خاطرنشان کرد: اعضای کمیسیون در مصوبه خود شرط تأهل برای به‌کارگیری افراد در این بخش را الزامی دانستند و مصوب کردند که علاوه بر تعهد، بهتر است پلیس به کار گرفته شده در بخش کودکان و نوجوانان دارای فرزند باشد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول