اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان در اغتشاشات نقش محوری داشتند

رئیس کمیسیون شوراهای مجلس از گزارش دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی از اغتشاشات اخیر به این کمیسیون خبر داد و گفت:‌ طبق گزارشات ارائه شده آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی هسته مرکزی در حمایت از اغتشاشات را تشکیل می‌دادند.

آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان در اغتشاشات نقش محوری داشتند

محمدصالح جوکار رئیس کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره به نشست امروز(سه‌شنبه، 22 آذر) این کمیسیون، گفت: در جلسه امروز که با حضور نمایندگان دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی از جمله سازمان اطلاعات سپاه، وزارت اطلاعات، فرماندهی انتظامی و وزارت کشور برگزار شد، گزارشی از اغتشاشات اخیر به اعضای کمیسیون ارائه شد.

وی افزود: در گزارش ارائه شده عنوان شد که در اغتشاشات اخیر ادمین‌ها در فضای مجازی نقش کلیدی در تشکیل گروه‌ها و تجمعات خیابانی داشتند که با زدن این ادمین‌ها بسیاری از توطئه‌ها برای ادامه اغتشاشات خنثی شد.

رئیس کمیسیون شوراهای مجلس اظهار کرد: همچنین در گزارش ارائه شده عنوان شد که آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی هسته مرکزی در حمایت از اغتشاشاگران را تشکیل می‌دادند و آلمان و فرانسه نیز در حلقه‌ بعدی در حمایت از اغشتاشاگران قرار داشتند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول