اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

برف‌روبی 590 کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان خراسان جنوبی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی از انجام ۵۹۰ کیلومتر باند برف‌روبی در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

متن خبر//

برف‌روبی 590 کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، اسداله جلال‌زاده، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به بارش برف اخیر در سطح استان اظهار داشت: شهرستان‌های نهبندان، سربیشه، درمیان، زیرکوه و بیرجند درگیر این بارش‌ها بودند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی افزود: در پی بارش‌های برف اخیر در محورهای اصلی بیرجند- سربیشه، زیرکوه – زهان، سربیشه – شوسف، سربیشه – درح، سربیشه – درمیان، منصورآباد- قهستان – زهان، محورهای روستایی شهرستان‌های بیرجند، سربیشه، درمیان، زیرکوه و نهبندان شاهد بارش برف بوده‌ایم.

وی  ادامه داد: 40 دستگاه ماشین‌آلات نیمه سنگین و سنگین از جمله برف‌روب، لودر، گریدر و شن و نمک پاش با همکاری 67 نفر نیروی راهدار عملیات پاکسازی محورهای استان را بر عهده داشتند.

جلال‌زاده اضافه کرد: در پی عملیات راهداری زمستان در این محورها 590 کیلومتر باند برف‌روبی و 160 تن شن و ماسه مصرف شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی یادآور شد: عملیات برف‌روبی و شن و نمک‌پاشی به صورت مستمر و فعال ادامه دارد و اولویت با محورهای شریانی، اصلی و فرعی پرتردد بوده و پس از آن محورهای فرعی، روستایی بازگشایی می‌شود تا شهروندان عزیز مشکلی در راه‌های مواصلاتی نداشته باشند و اکیپ‌های راهداری به صورت آماده باش با تجهیزات کامل در جاده‌ها حضور دارند.

وی خاطرنشان کرد: شماره تلفن گویای 141 و سایت مرکز مدیریت راه‌های کشور و اپلیکیشن 141 به صورت 24 ساعته پاسخگوی هموطنان برای اطلاع‌رسانی از وضعیت جاده‌های استان است.

پایان پیام/۳۶۳۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول