اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

تعیین ۷ هزار موضوع در طرح بازنگری برنامه اصفهان ۱۴۰۵/ تبدیل وضعیت ۵۰۰ نفر در شهرداری اصفهان با قانون ایثارگران

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اصفهان از تعیین ۷ هزار مسأله در بیش از ۷۰ گروه خبر داد که پس از آن به کمیته‌های مختلف طرح بازنگری برنامه ۱۴۰۵ ارجاع داده می‌شوند.

تعیین ۷ هزار موضوع در طرح بازنگری برنامه اصفهان ۱۴۰۵/ تبدیل وضعیت ۵۰۰ نفر در شهرداری اصفهان با قانون ایثارگران

سعید ابراهیمی معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به جزئیات طرح بازنگری برنامه اصفهان ۱۴۰۵ گفت و اظهار کرد: این طرح از ابتدای سال جاری با دیدگاه شورای شهر جدید در دستور کار قرار گرفت و در همین راستا یک شورای راهبری تشکیل شد.

وی ادامه داد: ۳ نفر به نمایندگی از شورای شهر و ۲ نفر به عنوان مشاور علمی اجرایی به علاوه دستیار فرهنگی شهردار، معاونت مالی و اقتصادی و معاونت برنامه ریزی اعضای تشکیل‌دهنده شورای راهبردی هستند. 

ابراهیمی با اشاره به الگوی مسأله‌محوری و توجه ویژه به ارزش‌ها در این طرح عنوان کرد: اولین کار تشریح یک الگو بود که بر این اساس چهارچوب روش مشخصی را تعیین کردیم و قرار شد الگوی مسأله‌محوری که در گذشته نیز انجام شده، در این طرح نیز مدنظر قرار بگیرد و در همین راستا ۷ ارزش کلیدی استخراج شده است.

معاون برنامه‌ریزی شهرداری اصفهان با بیان اینکه در این مدت حدود ۱۳ جلسه شورای راهبری برگزار شده است، خاطرنشان کرد: در این جلسات مطالعات پشتیبان و گزارش کدهای رفتاری صورت گرفت، البته خود معاونت برنامه‌ریزی نیز به صورت جداگانه جلسات متعددی در این زمینه داشته است؛ همچنین ۲۲ سند بالادستی مورد بررسی قرار گرفت و نظرسنجی‌های بسیاری از مردم انجام شد.

وی در ادامه افزود: داده‌های سامانه ۱۳۷ در سه سال اخیر به منظور شناخت فراوانی و زمینه مشکلات بررسی شد و در نهایت ۷ هزار موضوع در بیش از ۷۰ گروه دسته بندی شدند که پس از آن به کمیته‌ها شامل کمیته‌های پیشران، کمیته‌های پشتیبان و کمیته‌های تخصصی ارجاع داده می‌شوند.

ابراهیمی با اشاره به کمیته‌های مختلف در بررسی این طرح اظهار داشت: کمیته‌های پیشران در حوزه ترافیک، عمران، خدمات شهری و شهرسازی و کمیته‌های پشتیبان شامل معاونت مالی اقتصادی و معاونت برنامه‌ریزی هستند و کمیته ارزش‌ها و کمیته گردشگری که از جمله کمیته‌های تخصصی در این حوزه است.

معاون برنامه‌ریزی شهرداری اصفهان در ادامه بیان داشت: تا این لحظه تمام این کمیته‌ها، دو تا سه پیش جلسه و یک جلسه کمیته عرضی برگزار شده و مسائل مختلف هر کمیته مشخص و لایحه شناخت مسائل در کارگروه‌های تخصصی بررسی و نهایی شده است.

وی از صرف حدود ۳ هزار نفر ساعت برای این طرح خبر داد و گفت: با جلسات شورای راهبری و جلسات معاونت برنامه‌ریزی این زمان به چیزی در حدود ۶ هزار نفر ساعت می‌رسد؛ در حال حاضر در حال احصای راهکارها برای هر مسأله هستیم تا با اولویت‌بندی مسائل، راهکار مورد نظر آن ارائه شود و در نهایت خروجی این جلسات، زمینه طرح بازنگری برنامه اصفهان در قالب اهداف و راهبردها خواهد بود.

ابراهیمی همچنین در ارتباط با طرح تبدیل وضعیت ایثارگران در مجموعه شهرداری عنوان کرد: چیزی بالغ بر ۹۰۰ نفر مشمول طرح، پرونده‌هایشان تکمیل شده و از این تعداد ۵۰۰ نفر تایید شدند و روند تایید مابقی در رفت و آمد بین شهرداری و نهادهای مربوطه است؛ همچنین در مورد شرکت‌ها و سازمان‌های زیرمجموعه شهرداری نیز این ابلاغ به آن‌ها شده که با ساز و کار خودشان این طرح عملیاتی شود.

پایان پیام/۳۶۴۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول