اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

مجله فارس پلاس  /  روایت روز

استاندارد خنده‌دار سلبریتی‌ها/ خفت‌گیر دخترم بد است؛ تروریست آدم کش خوب است

صبح امروز مجیدرضا رهنورد قاتلی که طی یک اقدام وحشیانه دو نیروی مدافع امنیت، زینال زاده و رضازاده را در آبان ماه به شهادت رسانده بود و چهار نفر دیگر را مجروح کرد در ملاءعام به دار مکافات آویخته شد.

استاندارد خنده‌دار سلبریتی‌ها/ خفت‌گیر دخترم بد است؛ تروریست آدم کش خوب است

فارس پلاس- روایت روز: صبح امروز مجیدرضا رهنورد قاتلی که طی یک اقدام وحشیانه دو نیروی مدافع امنیت، زینال زاده و رضازاده را در آبان ماه به شهادت رسانده بود و چهار نفر دیگر را مجروح کرد در ملاءعام به دار مکافات آویخته شد.

پس از اجرای این حکم، برخی رسانه‌ها و شبکه‌های ماهواره‌ای معاند شروع به جنجال آفرینی کردند. برخی از کاربران شبکه‌های اجتماعی نیز سعی در توجیه اقدام خونین و مرگبار رهنورد کردند و در نظر دارند تا او را بی‌گناه و در پشت نقاب «معترض» جا بزنند.
 

 

 

در این میان برخی سلبریتی ها داخلی نیز واکنش‌های جالبی داشتند و حتی هشتگ نه به اعدام زدند و عده‌ای دیگر، پا را فراتر گذاشته و این اقدام را سیاسی خواندند!
 

 

 

‌این واکنش‌ها درحالی صورت گرفته است که همین افراد زمانی که اتفاقی مشابه و به مراتب کم خطر‌تر برایشان رخ می‌دهد، از مجرم گذشت نکردند و اینجا خواهان عفو کسی شدند که علاوه بر ریختن دو جوان کشورمان، امنیت جامعه را هم به خطر انداختند.


به عنوان نمونه مهراب قاسمخانی در زمانی که سارق مسلحی از دخترش خفت‌گیری کرده بود، و جلوی او اشک می‌ریخت و می‌گفت: «ضمانت می‌دهم دیگر تکرار نکنم!»؛ قاسم‌خانی گفت که «از اینجا به بعدش به من مربوط نیست و با قانون است!».

وی که در مقابل کسی که تنها گوشی دخترش را به سرقت برده و او  را ترسانده بود با یک لحن پرخاشگرانه و عصبانی گفته بود: دختر بزرگ نکردم که گردن کلفتی مثل تو او را خفت کند، حالا او چگونه انتظار دارد از کسی که ناجوانمردانه جان دو جوان را گرفته و باعث ناامنی در شهر شده، گذشت کنند.
 


البته مشابه چنین داستانی برای «علی دایی» هم پیش آمد ولی او سارق گردنبندش را نبخشید‌.

پایان پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول