اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  زنان و جوانان

نشست مشترک امیر عبداللهیان و خزعلی

نشست مشترک وزیر امور خارجه با معاون رئیس جمهور در امور زنان با هدف بررسی آخرین مباحث مربوط به دیپلماسی و حقوق بشر و از جمله سیاست دوگانه برخی کشورهای غربی استفاده ابزاری از حقوق بشر و آثار تحریم بر جامعه زنان و کودکان برگزار شد.

نشست مشترک امیر عبداللهیان و خزعلی

به گزارش خبرنگار زنان و خانواده خبرگزاری فارس، در نشستی که با حضور حسین امیرعبداللهیان و انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان در محل وزارت خارجه برگزار شد، کاظم غریب آبادی معاون بین الملل و رئیس ستاد حقوق بشر قوه قضاییه، فاطمه قاسم پور رئیس فراکسیون زنان مجلس ، الهام امین زاده حقوقدان ، زهره اللهیان رئیس کمیته حقوق بشر مجلس نیز حضور داشتند.

همچنین از وزارت امور خارجه، علی باقری معاون سیاسی، الهه عطایی مشاور زنان رئیس مجلس، مرضیه افخم مدیرکل زنان و حقوق بشر وزارت امورخارجه و جمعی از مدیران ارشد وزارت امور خارجه امیرعبداللهیان را در این نشست همراهی کردند.

در این نشست آخرین مباحث مربوط به دیپلماسی و حقوق بشر و از جمله سیاست دوگانه برخی کشورهای غربی استفاده ابزاری از حقوق بشر ، آثار تحریم بر جامعه زنان و کودکان ، آثار تحریم های دارویی آمریکا و غرب بر بیماران پروانه ای و دیگر موارد به بحث و تبادل نظر گذاشته شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول