اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

صبوری: بازی با قند کاترین سخت و پرفشار بود/ به 3 امتیاز این بازی نیاز داشتیم

سرمربی تیم فوتسال سن‌ایچ ساوه گفت: با توجه به ناکامی‌های هفته‌های اخیر به 3 امتیاز دیدار با قند کاترین نیاز مبرم داشتیم.

صبوری: بازی با قند کاترین سخت و پرفشار بود/ به 3 امتیاز این بازی نیاز داشتیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، حسین صبوری بعد از پیروزی 3 بر دو سن‌ایچ ساوه مقابل قند کاترین آمل اظهار داشت: این دیدار بازی جذاب و جان‌داری بود. تیم کاترین یکی از تیم‌های خوب و کادر فنی قوی در اختیار دارد و بازیکنان این تیم عملکرد خوبی در لیگ از خود نشان دادند و ما بازی پرفشاری با این تیم برگزار کردیم.

وی افزود:‌ بعد از ناکامی در این چند هفته اخیر از همان ابتدا به دنبال کسب 3 امتیاز این دیدار بودیم و به این 3 امتیاز احتیاج داشتیم. در طول  هفته قند کاترین را به خوبی آنالیز کرده بودیم و خدا را شاکرم در روزی که بازیکنانم از جان مایه گذاشتند و با تمام توان بازی کردند توانستیم 3 امتیاز این دیدار را به دست آوریم. این 3 امتیاز در ادامه راه خیلی می‌تواند به تیم ما کمک کند و امیدوارم در ادامه لیگ بتوانیم همین روند را ادامه دهیم. 

سرمربی تیم فوتسال سن‌ایچ ساوه در مورد ناکامی‌های اخیر تیمش عنوان کرد: ناکامی برای همه تیم‌ها وجود دارد و برد و باخت یک نتیجه قابل پیش‌بینی در ورزش است. در این چند هفته ما چند بازیکن خود را به دلیل مصدومیت و محرومیت در اختیار نداشتیم و در طول بازی‌ها بازیکنانم به طور کامل در اختیار نبودند. خدا را شکر رفته رفته بازیکنانم برگشتند و شرایط خوب شد و همانطور که مشاهده کردید توانستیم در روزی که به پیروزی نیاز داشتیم، سه امتیاز را به دست آوریم.

صبوری در مورد حضور سپندار گفت: سپندار یک آمادگی نسبی داشته و به دلیل اینکه صددرصد هنوز آماده حضور در لیگ نیست به این نتیجه رسیدیم تا زمانی که به شرایط ایده‌آل و آرمانی خود برسد از وی استفاده کنیم و ان‌شاءالله در هفته آینده از او استفاده می‌کنیم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول