اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

فرهادیان: بررسی صلاحیت نامزد ها در کمیسیون تطبیق طبق قوانین است/ وزارت ورزش هیچ نقشی در احراز صلاحیت ها ندارد

مدیر کل دفتر امور مشترک فدراسیون هاگفت: در بررسی صلاحیت نامزدها در کمیسیون تطبیق صرفا براساس آنچه که در دستور العمل آمده است عمل می‌کنیم.

فرهادیان: بررسی صلاحیت نامزد ها در کمیسیون تطبیق طبق قوانین است/ وزارت ورزش هیچ نقشی در احراز صلاحیت ها ندارد

آرش فرهادیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص  اظهارات یکی از روسای فدراسیون‌ها که خواستار تجدیدنظر خواهی برای تایید صلاحیت‌اش شده بود گفت: برخی از افراد به جای فضاسازی رسانه‌ای بایستی این قدرت را داشته باشند که در برابر قانون تمکین کنند.

وی افزود: در بررسی صلاحیت نامزدها در کمیسیون تطبیق صرفا براساس آنچه که در دستور العمل آمده است عمل می‌کنیم و شرایط کاندیداها را تطبیق می‌دهیم. هیچ‌گونه اظهار نظر شخصی و خاصی اعمال نمی‌شود و صرفا براساس آیین‌نامه شرایط بررسی می‌شود. 

فرهادیان درباره اشخاصی که مدعی صلاحیت هستند تصریح کرد: هر شخصی که شرایط مسئولیتی و مدیریتی را داشته باشد ولی مدارک را به کمیسیون تحویل نداده باشد براساس قانون شاید برای همه اعضای کمیسیون تطبیق قابل قبول نباشد و شرایط احراز را نداشته باشد. 

مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها ادامه داد: درخصوص موضوعی که در رابطه با فدراسیون کارگری وجود دارد باید این نکته را بگویم که دستورالعمل مربوط به نامزدهای دارای شرایط وفاقت و امانت توسط هیات رییسه فدراسیون کارگری و مجمع مورد تصویب قرار گرفته است. 

فرهادیان در پاسخ به این سوال که آیا وزارت ورزش نقشی در تغییر دستورالعمل ها دارد یا خیر عنوان کرد: وزارت ورزش و جوانان هیچ نقشی به جز نظارت در تغییر این دستورالعمل نداشته است. حتی بندهایی که بعدا مجمع کارگری تصویب کرده جزو مواردی بوده که حتی در دستورالعملی که وزارت به فدراسیون‌ها به عنوان دستورالعمل تیپ پیشنهادی ارائه شده نبوده است.  وزارت ورزش و جوانان به رای مجمع فدراسیون کارگری احترام گذاشت و در کمیسیون تطبیق مورد موافقت قرار گرفت. 

مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون ها با اشاره به تأیید و یا رد نامزدهای فدراسیون ها تأکید کرد: سوابق مدیریتی همه نامزدها مورد تطبیق قرار داده شد و براساس آنچه که در دستور العمل نوشته شده بود طبیعتا یکسری از افراد صلاحیت مدیریتی‌شان احراز شد و برخی دیگر نیز احراز نشد. دوستان به جای اینکه در فضاسازی رسانه‌ای مشغول باشند و به نکات بپردازند یک بار شرایط خود را با دستور العمل تطبیق بدهند. هیچ قصد و غرضی درخصوص تایید و عدم تایید هیچ کدام از نامزدها وجود ندارد و در بسیاری از فدراسیون‌ها این اتفاق افتاده است.

فرهادیان درپایان خاطر نشان کرد: بعضا در انتخابات پیش آمده که نامزدهایی از مدیران باسابقه بودند ولی طبق دستورالعمل نتوانستند شرایط احراز را به دست آورند ولی درنهایت مقابل قانون تمکین کردند. پیشنهاد ما این است که دوستان یک بار دستورالعمل را مطالعه کنند و طبق قانون تمکین کنند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول