انتشار بیش از ۷۸ هزار سند علمی بین المللی در یک سال از ایران
وزیر علوم گفت: رتبه اول علمی را در منطقه دارا هستیم و بیش از ۷۸ هزار سند علمی بین المللی در یک سال از ایران منتشر میشود.
به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، محمدعلی زلفی گل وزیر علوم تحقیقات و فناوری در مراسم افتتاحیه بیست و سومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، گفت: رتبه اول علمی را در منطقه دارا هستیم و بیش از ۷۸ هزار سند علمی بین المللی در یک سال از ایران منتشر می شود. وی افزود: با احتساب مقالات فارسی، بالغ بر ۱۰۰ هزار مقاله علمی و پژوهشی اصیل توسط ایرانیان چاپ میشود، برج فناوری و نوآوری کشور در حال رشد و خودنمایی است. ادامه دارد/
16:25 - 19 آذر 1401