اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

تصادف 2 خودرو در زنجان با ۴ فوتی و مصدوم

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: تصادف 2 دستگاه خودرو در آزادراه زنجان – قزوین منجر به فوت یک نفر و مصدومیت سه نفر دیگر شد.

تصادف 2 خودرو در زنجان با ۴ فوتی و مصدوم

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سید قاسم موسوی روز شنبه در جمع خبرنگاران اطهار داشت: این سانحه رانندگی شامگاه روز گذشته در کیلومتر 80 لاین جنوبی آزادراه زنجان – قزوین بر اثر تصادف یک دستگاه نیستان و یک دستگاه پژو پارس اتفاق افتاد.

وی  اظهار داشت: 2 تیم رها سازی و انتقال از پایگاه امداد و نجات جاده‌ای غزال به محل حادثه اعزام شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: برای امدادرسانی به آسیب دیدگان متاثر از این حادثه رانندگی یک دستگاه آمبولانس و یک دستگاه خودروی نجات هلال احمر بکار گیری شد.

موسوی یادآوری کرد: یکی از مصدومان این حادثه رانندگی توسط تیم انتقال به بیمارستان بوعلی خرم‌دره برای ادامه درمان و مداوا منتقل شد.

وی اضافه کرد: روز گذشته، علاوه بر حادثه بیان شده در اثر واژگونی خودروی سواری پراید در ۸۵ کیلومتر لاین شمالی آزادراه زنجان - قزوین  2 نفر دیگر از هموطنان مصدوم شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان از هموطنان خواست، در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث با شماره ۱۱۲ برای دریافت خدمات امداد و نجات در هر ساعت از شبانه روز می توانند تماس برقرار کنند.

پایان پیام/۲۳۰۸

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول